Om wat te doen? Als het niet nodig is voor het karwei zou het zonde zijn van de moeite.
Tenzij je de schijf wilt vervangen natuurlijk.
Wellicht bedoel je heel de fusee?
Hallo.
Je moet volledig die drie hoek lossen en het cardanas eruit trekken en dan zou je moeten al die boutjes en moertjes lossen en je hebt ze dan in u handen
Ps:het is niet gemakkelijk om die moertjes te lossen van het stuurhuis en de rest.
Veel moet.
Arnaud Balcaen
Ja, zo ver was ik ook. De complete poot krijg ik er wel eraf, maar niet die stomme schijf alleen, dus niet stuurkogels etc. De remschijf is kapot, de rest is goed.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik durf het voor een Viertje niet te vertellen, maar van een 5AT (daarvan hebbik de fusees incl schijven) moet volgens mij de naaf uit elkaar. Heb je een pers??
Ik heb ze aan beide kanten vervangen maar heb geen problemen gehad.
Boutjes eruit,op twee blokken hout leggen,
met een flinke dop in het midden en een paar klappen en los is-ie.
Ja, zoiets had ik ook gedaan, maar toen lag de schijf wel los, maar tussen de flens en de poot van de ophanging. Zo kreeg ik 'm er nóg niet af. Maar ik heb de hele driehoek maar vervangen. Nou is het ook goed. Ik ben nou alleen de schijven kwijt die ik voor een andere wagen gereserveerd had.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"