Verschil in types

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Bauke Bos
Berichten: 108
Lid geworden op: do feb 19, 2004 2:00 am
Locatie: St. Nicolaasga

Verschil in types

Bericht: # 179546Bericht Bauke Bos »

Als ik een kenteken van een R4 invoer bij de RDW krijg ik verschillende types. Kan iemand mij mij vertellen wat het verschil is tussen de types R1120, R1123 en R1126?
Gebruikersavatar
ervaar.R4
Berichten: 462
Lid geworden op: ma jan 10, 2011 2:02 pm

Re: Verschil in types

Bericht: # 179547Bericht ervaar.R4 »

Misschien heb je hier iets aan ?

https://www.mecatechnic.com/nl-NL/renau ... torisation

'Ff gegoogled...
Wie het kleine niet eert, ...koopt geen pony, ...maar 'n peerd...
Bauke Bos
Berichten: 108
Lid geworden op: do feb 19, 2004 2:00 am
Locatie: St. Nicolaasga

Re: Verschil in types

Bericht: # 179548Bericht Bauke Bos »

Bedankt, zal misschien met de cilinder inhoud te maken hebben
Gebruikersavatar
ervaar.R4
Berichten: 462
Lid geworden op: ma jan 10, 2011 2:02 pm

Re: Verschil in types

Bericht: # 179549Bericht ervaar.R4 »

Euh, ja... En met modeltype en periode van productie...
Wie het kleine niet eert, ...koopt geen pony, ...maar 'n peerd...
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3124
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: Verschil in types

Bericht: # 179550Bericht Hanz »

Het had vooral te maken met de Franse fiscale CVs: 4 of 5. Een vergelijkbare uitvoering had je dan met een grote en een kleine motor. Overigens kon je een bepaalde uitvoering niet altijd met verschillende motoren krijgen.
R1120: 1962-1971, 680 motor, 747cc
R1123: 1963-1986, 800-motor, 845cc
R1126: 1971-1982, 839-motor, 782cc
Plaats reactie