Magazijn

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Fransoos
Berichten: 595
Lid geworden op: vr dec 16, 2011 7:09 pm

Magazijn

Bericht: # 177301Bericht Fransoos »

Hallo,

Ik heb een week geleden een mail naar het magazijn gestuurd maar nog niks terug gehoord. Is het magazijn niet bereikbaar tijdens de lockdown?
Gebruikersavatar
Quatro lata
Berichten: 284
Lid geworden op: vr feb 19, 2010 10:54 pm

Re: Magazijn

Bericht: # 177338Bericht Quatro lata »

Hallo,
Mijn fout . .. excuses. Door al die gekkigheid compleet de magazijnmail vergeten. Vandaag even afgehandeld.

Maar goed, ben er weer. Op dit moment is het dus zo dat we nog niet open zijn en ook geen alternatief hebben om aan de onderdelen te komen. Heb een balletje opgegooid bij het bestuur.

Groet,
Maarten
Fransoos
Berichten: 595
Lid geworden op: vr dec 16, 2011 7:09 pm

Re: Magazijn

Bericht: # 177340Bericht Fransoos »

Ok bedankt misschien onderdelen versturen?
Gebruikersavatar
Quatro lata
Berichten: 284
Lid geworden op: vr feb 19, 2010 10:54 pm

Re: Magazijn

Bericht: # 177341Bericht Quatro lata »

Ja, klinkt eenvoudig, maar houdt veel in. Niet onmogelijk, maar wie gaat het doen / organiseren? Mochten er clubleden zijn die betrokken willen zijn bij het magazijn en vooral op dit vlak mogelijk iets kunnen betekenen, u bent, wat mij betrekt, meer dan welkom :)
Fransoos
Berichten: 595
Lid geworden op: vr dec 16, 2011 7:09 pm

Re: Magazijn

Bericht: # 177343Bericht Fransoos »

Ik zou het graag doen maar ik woon te ver weg helaas.
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 698
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Magazijn

Bericht: # 177344Bericht otogazzi »

Quatro lata schreef: wo jan 20, 2021 6:41 pm Ja, klinkt eenvoudig, maar houdt veel in. Niet onmogelijk, maar wie gaat het doen / organiseren? Mochten er clubleden zijn die betrokken willen zijn bij het magazijn en vooral op dit vlak mogelijk iets kunnen betekenen, u bent, wat mij betrekt, meer dan welkom :)

Leden die in de buurt van Benden-leeuwen wonen. Hier is u kans om vrijwilliger te worden in het magazijn! (oioi) :D
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
Clubmagazijn
Berichten: 62
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 10:08 pm
Locatie: Beneden Leeuwen
Contacteer:

Re: Magazijn

Bericht: # 177354Bericht Clubmagazijn »

Hoe dichterbij hoe beter natuurlijk, maar geen criterium :)
http://www.r4club.nl/het-magazijn-van-de-renault-4-club Het magazijn in Beneden Leeuwen is "The Place to be"
loeka-nl
Berichten: 171
Lid geworden op: za jul 27, 2013 3:40 pm

Re: Magazijn

Bericht: # 177358Bericht loeka-nl »

ik zou wel wat kunnen betekenen als lid van het sleutelteam Na toestemming van het bestuur en de magazijnbeheerder Woon redelijk in de buurt !!!
Plaats reactie