onderdelen

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

onderdelen

Bericht: # 176538Bericht R4F6GTX Automaat »

aandrijfassen. zoals bekend ben ik flink aan het opruimen. ik heb een berg aandrijfassen liggen, zeker 25, sommigen zijn met veel speling, anderen met slechts een scheurtje in het rubber hoesje. is dat iets om maar weg te gooien of is er een bedrijf of zo voor die ze wil hebben om te reviseren en als je er een nodig hebt kun je m nog nieuw kopen, of is het al zo dat je er niet meer aan kan komen, dan is opknappen erg fijn. ouw ijzerbak lust alles... uitlaten zijn al weg, nog een paar van de voorste hoek, nieuwe. plaatwerk is ook al weg, nog een paar dingen die ik uit de weg kan ophangen, schermen en een achterdeur van een F6. die had ik ooit met de airbrush opgespoten dus die zijn wel mooi. Twingo dak is eindelijk opgehaald. nieuw scherm ligt klaar om op mijn eigen wagen te zetten... zo ook de vraag of ik drukgroepen en/of koppelingsplaten moet bewaren voor wie dan ook. de goeie, niet de beschadigde. zo ligt er nog een bak met carburators. sommigen komen rechtstreeks van een r4 af en sommigen liggen wat uit elkaar. zelf heb ik een met een R19 motor en een ander met een Alpien motor dus ik ga die originele zooi nooit meer gebruiken. zelf ophalen, ik kan niks meer opsturen.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5133
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: onderdelen

Bericht: # 176542Bericht Bertje »

Ik kan er nog wel een paar gebruiken
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Plaats reactie