Neeelz schreef:
Nou Rodeo, daal eens af uit die ivoren toren der Renault wetenschap en vertel ons gewone stervelingen nu eens even hoe het volgens jou zit.
Als ie de koppeling intrapt is het rateltje weg, schrijft ie
Als dat klopt is het dus niet de bak maar iets van de ..........?
Je auto ratelt, op het moment dat je je koppelingspedaal intrapt stel je je versnellingsbak buiten werking en in ene is die ratel weg. Conclusie: ratel komt uit bak.
Zijn wij nu zo slim of is hij nu zo dom?
Als hij nou eens gewoon zou zeggen wat ie bedoeld kan ie misschien nog zijn gelijk krijgen, maar na mijn ietwat provocerende uitspraak zal het wel weer stil blijven......
Nee zo is Peet niet! Hij vind het wel leuk wat te kietelen op het forum en ik vind dat prachtig...... Hopelijk kunnen anderen hier ook van genieten en Peet kennende komt hij voor het weekend wel met zijn bevindingen.
1e en 4de versnellingstandwielen zitten op dezelfde as. Mogelijk dat daar een lager uit ligt. Kun je waarschijnlijk zo zien (of voelen) als je de deksel van de bak los haalt.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Een beetje kietelen is leuk alleen maar onzin ratelen niet.
Dus er zit een "ratel" in je versnelings bak.
En rodeo moet geen onzin "ratelen"
mmmmmmmm
zit toch iets logisch in toch?
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.