Het moet toch te doen zijn om de versnellingsbak van m'n 85-er GTL van de motor te scheiden. Ik vind elke keer weer een boutje wat verwijderd moet worden. Kan iemand mij precies vertellen, desnoods rechtstreekt per e-mail of per telefoon hoe ik te werk moet gaan. Ik word er wanhopig van.
HELP
HELP versnellingsbak van de motor scheiden
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Nog maar een keer
Accupolen loshalen
Motorkap verwijderen
Radiator verwijderen
Stuurhuis verwijderen
Niet je v-snaar eraf halen maar eerst de poeliemoer los draaien, op de handrem en in een versnelling
Met je wielen op de grond de aandrijfas moer los zien te krijgen, anders iemand de rem op de bodem laten trappen.
Gaat ie niet los, NIET gaan meppen maar een langere buis gebruiken, hefboom effect.
Bakolie aftappen
Remklauw loshalen en op een draag arm leggen en vastbinden met een draadje.
Beide fuse kogels los halen, anders krijg je de onderste er niet uit
Steek as eruit trekken.
Startmotor los schroeven.
Koppelings kabel eruit wippen.
Boven hangt ie op 5 moeren/draadeinden vast meer niet.
Onder zit een beschermplaat met wat moertjes stuk of acht dacht ik.
Wagentje staat op bokken, dan een krik onder de bak, ietsjes opkrikken.
Moter steun voor weg halen.
Dan langzaam laten zakken tot ie op de traverse ligt.
Dan even jerommeke spelen en gelijkmatig naar je toe trekken.
Wil dat niet, dan pak je een breekyzer en ga je heel voorzichtig links rechts gelijkmatig wrikken, denk er om alluminium is kwetsbaar.
En dan ligt ie op straat, als je de krik al weg gehaald had
Accupolen loshalen
Motorkap verwijderen
Radiator verwijderen
Stuurhuis verwijderen
Niet je v-snaar eraf halen maar eerst de poeliemoer los draaien, op de handrem en in een versnelling
Met je wielen op de grond de aandrijfas moer los zien te krijgen, anders iemand de rem op de bodem laten trappen.
Gaat ie niet los, NIET gaan meppen maar een langere buis gebruiken, hefboom effect.
Bakolie aftappen
Remklauw loshalen en op een draag arm leggen en vastbinden met een draadje.
Beide fuse kogels los halen, anders krijg je de onderste er niet uit
Steek as eruit trekken.
Startmotor los schroeven.
Koppelings kabel eruit wippen.
Boven hangt ie op 5 moeren/draadeinden vast meer niet.
Onder zit een beschermplaat met wat moertjes stuk of acht dacht ik.
Wagentje staat op bokken, dan een krik onder de bak, ietsjes opkrikken.
Moter steun voor weg halen.
Dan langzaam laten zakken tot ie op de traverse ligt.
Dan even jerommeke spelen en gelijkmatig naar je toe trekken.
Wil dat niet, dan pak je een breekyzer en ga je heel voorzichtig links rechts gelijkmatig wrikken, denk er om alluminium is kwetsbaar.
En dan ligt ie op straat, als je de krik al weg gehaald had
>> Doe mij maar een DAF <<
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Kijk, dat dacht ik nou ook! Ik kan dan ook helemaal niets met de opmerking van Adriaan dus:Willem de Zwijger schreef:Rodeo, hulde !
Nou ik baal niet, en met deze handleiding kan volgens mij iedereen uit de voeten. Dus dommer? Nou nee.Adriaan dus schreef:Volgens mij baalt ongeveer iedereen van je.
Je teksten worden per dag dommer.
Kêhk jè nauh maaâh naaâh je èguh, Adriaantjuh!
Een quatrelle is het wel!