koppelingsplaat
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
koppelingsplaat
Ik wil de koppelingsplaat etc. van mijn 85-er GTL vervangen. Heb alles wat het boek voorschrijft losgemaakt maar krijg de bak niet van de motor. Wat doe ik verkeerd, heb ik nog wat over het hoofd gezien. Graag hulp!!
Er is wel ruimte om de bak er af te schuiven? (de motor is een deel gekanteld of zelfs helemaal verwijderd?)
Hij kan ook een soort "vastgeplakt"zitten natuurlijk. Hij zit daar al ff. Rustig en langdurig wrikken en hij zal los komen. beetje kloppen op de randen, wil ook nog wel eens helpen. Een schroevendraaier of iets anders scherps ertussen bikken zou ik (ondanks dat je er op een gegeven moment veel zin in krijgt! ) niet doen, daar beschadig je je carterdelen mee.
Hij kan ook een soort "vastgeplakt"zitten natuurlijk. Hij zit daar al ff. Rustig en langdurig wrikken en hij zal los komen. beetje kloppen op de randen, wil ook nog wel eens helpen. Een schroevendraaier of iets anders scherps ertussen bikken zou ik (ondanks dat je er op een gegeven moment veel zin in krijgt! ) niet doen, daar beschadig je je carterdelen mee.
koppelingsplaat
Ik heb de motor gekanteld, de traverse verwijderd, de fusee's los, voorste bevestiging versnellingsbak los, 4 bouten uit de rand geschoeft waar de bak mee aan de motor zit en nog wil die niet los komen.
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Re: koppelingsplaat
De taverse hoeft niet los, het stuurhuis moet wel weg en je radiator.cees schreef:Ik heb de motor gekanteld, de traverse verwijderd, de fusee's los, voorste bevestiging versnellingsbak los, 4 bouten uit de rand geschoeft waar de bak mee aan de motor zit en nog wil die niet los komen.
Als je maar 4 boutjes hebt los gehaald, ben je er nog een paar vergeten evenals de startmotor los halen.
O, ja steekassen moeten eruit en dus EERST de olie van de bak eruit halen
>> Doe mij maar een DAF <<