volgens de kmteller rij ik 160....

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 65944Bericht mariek »

Hoe geniaal jasper,

zullen we even een date maken? Kom ik em ophalen.
Ik ben ook nogsteeds op zoek naar de volgende dingen maar heb dit al eerder geschreven maar ben er nooit echt achteraan gegaan... Vanaf nu dus echt wel, als je iets in de aanbieding hebt wat lijkt op de omschrijving: stuur even een berichtje dan bel ik je even....

ik zoek:
1. vervroeger
2. zo'n onderstelding waar de luchtfilter op vast zit... daar zit een scheurtje in nl
3. nogsteeds een zwart dashboard voor gtl uit 83

Nou dat was het wel even...

groetjes mariek
Hugo
Berichten: 284
Lid geworden op: do apr 14, 2005 7:48 pm
Locatie: Dieren
Contacteer:

Bericht: # 65967Bericht Hugo »

mariek schreef:....

ik zoek:
1. vervroeger

2. zo'n onderstelding waar de luchtfilter op vast zit... daar zit een scheurtje in nl

groetjes mariek
- 1. Mag het ook een compleete verdeler zijn?

- 2. Je bedoeld dat ding dat met schroefjes via drie gaatjes op de caborateur vast zit en waar driedraad eindjes opzitten waar de rubbertjes die in het luchtfilter zitten overheen gaan en dan met ringetjes en moertjes vast zit?

Heb ik voor je.
Succes met sleutelen, Hugo.

mail hugo@isgekop.nl als er iets te sleutelen valt.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 65978Bericht R4F6GTX Automaat »

Die vervroeger vroeg je een half jaar geleden ook al; heb je al die tijd zonder gereden?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 66006Bericht mariek »

jeps... is dat schadelijk....?
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 66007Bericht mariek »

Hugo schreef:
mariek schreef:....

ik zoek:
1. vervroeger

2. zo'n onderstelding waar de luchtfilter op vast zit... daar zit een scheurtje in nl

groetjes mariek
- 1. Mag het ook een compleete verdeler zijn?

- 2. Je bedoeld dat ding dat met schroefjes via drie gaatjes op de caborateur vast zit en waar driedraad eindjes opzitten waar de rubbertjes die in het luchtfilter zitten overheen gaan en dan met ringetjes en moertjes vast zit?

Heb ik voor je.

Nou, een compleet gebeuren hoeft niet echt, heb net een nieuwe verdelerkap en dingetje (ik begon zo professioneel...) gekocht dus ehm, die heb ik niet echt nodig... Dus eigenlijk alleen die vervroeger.

En wat betreft dat andere ding: ik denk het...

Enig idee hoeveel je ervoor wilt hebben? Ik weet dat Paul mij een half jaar geleden deze dingen ook aangeboden heeft... maar toen was ik druk druk druk. Dus kweet niet of Paul ze nog heeft....

Dus hier komt de vraag: Paul, heb jij nog een losse vervroeger liggen?
Of iets wat dezelfde functie heeft... ;)

Ik hoor het wel...

liefs mariek

groetjes mariek
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 66030Bericht R4F6GTX Automaat »

Ik had het bestelde bij elkaar gezocht en klaargelegd, net zoals voor vele andere r4 rijders die onderdelen zochten en jij hebt net zoals die andere r4 rijders ook niet de moeite genomen om de bestelde onderdelen te komen halen ..............
Laatst aangepast door R4F6GTX Automaat op 03 Nov 2005 19:09, in totaal 1 keer bewerkt
waar is het duidelijkste gedeelte van de text gebleven?


Kunnen we voortaan niet beter telefonische iets bespreken, als mijn woorden gewist of aangepast worden door moderaters die op hun teentjes getrapt zijn? Zo wordt het hier niet echt duidelijk...
Laatst gewijzigd door R4F6GTX Automaat op do nov 03, 2005 7:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Roel van Pinxten
Berichten: 209
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 66045Bericht Roel van Pinxten »

*knip* Gezeik lees hier maar gewoon overheen :P
Laatst gewijzigd door Roel van Pinxten op do nov 03, 2005 11:37 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 66048Bericht mariek »

Alleraardigste paul,

nog hardstikke bedankt voor het klaarleggen van de onderdelen!
Ik word helemaal vrolijk van je berichtje zo op de donderdag ochtend!
Helaas kna mijn computer dat laatste poppetje niet goed lezen... weet ook niet zo goed wat daar mis mee is. Maar is vast niet het belangrijkste uit je berichie!

Volgens je verhaal heb je het nog klaar liggen dus...? Kom ik et ophalen, no probleem. Maar misschien heb je het inmiddels allemaal ritueel verbrand, dan moet ik even verder zoeken.
Laat je het me weten? Hardstikke fijn!

Liefs mariek en voor jou een hele fijne dag vandaag
Plaats reactie