kapotte radiator

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: kapotte radiator

Bericht: # 169096Bericht R4F6GTX Automaat »

het bedrijf dat de kop gevlakt heeft zegt dat het niet er bij hoort dat ze de kop ongevraagd gaat checken of ie kapot is; wel 100 euro vragen voor het vlakken... ga ik dus nooit meer heen.andere kop erop gezet, leek alles goed te gaan, blijft er een klep openstaan bij het kleppenstellen, dus maar weer heel de boel uit elkaar gehaald. andere kop erop gezet, vanmiddag erop gemaakt, weer de boel afgesteld, net om kwart voor 10 de boel maar eens proberen te starten. nee, hij wil niet aanslaan; hij krijgt wel benzine, krijgt een vonk, wil niet lopen. wat moet ie nog meer hebben, behalve een doosje lucifers om het stomme ding aan te steken?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: kapotte radiator

Bericht: # 169131Bericht R4F6GTX Automaat »

carburateur nog maar eens open gemaakt en schoongemaakt plus een nieuwe pakking gemaakt. benzine pomp werkt prima, komt genoeg benzine in de carb,de bougies vonken op de juiste tijd,toch wil de wagen niet aanslaan, niet 1 klap. ding gaat gewoon rond, geeft geen idee dat ie wil gaan lopen. ik ben er bijna aan toe om m gewoon te "repareren" door er een (brandende) lucifer onder te gooien... gelukkig voor degene die er mee moet rijden staat dat ding bij hem in de tuin, niet bij mijn garage, anders lag ie nu in het kanaal...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Tweety
Berichten: 2068
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: kapotte radiator

Bericht: # 169134Bericht Tweety »

Hmmm, wat kan er fout zitten ? 't is bij jouw altijd wel lastig, want je denkt zelf ook overal aan. Toch moet er iets niet good zitten. ontsteking kan eigenlijk niet 180 hraden gedraait, want dan krijg je wel iets van plopjes enzo. Wat gebeurd er met remreiniger op de luchtinlaat ? gewoon even de benzine toevoer omzeilen als oorzaak. Anders moet 't toch de vonk zijn, heb je ze echt zien vonken die bougies ? Of de kleppen... meer is er niet, gaan ze wel goed open en dicht ? zal toch wel... tenzij er vreemde vloeistoffen in de verbrandingsruimte komen, maar dan had je dat wel gemerkt. verder weet ik het ook niet. peut+lucht dan compressie en vonk dan moet ie 't doen.
Plaats reactie