Veel losse onderdelen TL/GTL, zie foto's!

Auto's, onderdelen enz. aangeboden

Moderators: Rik H., Mark4GTL, R4F6GTX Automaat, Nando

Plaats reactie
JelleP

Veel losse onderdelen TL/GTL, zie foto's!

Bericht: # 177743Bericht JelleP
za feb 20, 2021 8:02 pm

Te koop: veel kleine en grote onderdelen, veelal voor laatste types TL/GTL. Je zult er maar net naar zoeken. Zie de foto's.

Afbeelding
Ducellier ontstekingsonderdelen:
Verdelerkap. Nagenoeg nieuwstaat, alle contacten zijn nog mooi koperkleurig. Misschien replica, er staat niks op.
Contactpuntjes en rotor van Valeo
€15 in één koop

Afbeelding
1. Klemmetjes t.b.v. vastklikken koplampen
2. Veer voor stellen koplamppot
3. Sierstukje voor chroomlijst plastic grille
4. Veer voor raamknop
5. Beugel t.b.v. vastmaken metalen luchtfilterhuis op Zenith 28IF-carburateur -VERKOCHT-
6. Draaiknopjes voor vergrendeling achterbank
7. Ik weet het niet zeker, maar ik denk een uitlaat ophangrubber
8. Naafdopje TL/GTL velg, matige staat

Alles past in een brievenbuspakje m.u.v. item #5. Prijs: een euro per item voor de moeite + verzendkosten

Afbeelding
Bumperrozet met enigszins roestig maar nog bruikbaar schroefdraad. €5
-VERKOCHT-

Afbeelding
Twee Cibié koplamppotten. Deze zullen van binnen opnieuw verchroomd moeten worden. Het glas is nog in orde!
Prijs is €20 voor twee.

Afbeelding
Plakspiegel in goede staat. €5

Afbeelding
Beugel t.b.v. vastklemmen benzinefilter op het klepdeksel. €5
-VERKOCHT-

Afbeelding
Benzinefilters. Twee nieuwe en een oude ongebruikte in verpakking. Of je de oude nog echt moet willen gebruiken weet ik niet, maar het ziet er wel leuk authentiek uit. €1 voor de nieuwe, €5 voor de oude.
-NIEUWE FILTERS VERKOCHT, OUDE NOG BESCHIKBAAR-

Afbeelding
Zenith 28IF carburateur revisie-onderdelen:
nieuwe vlotternaald + pakkingring, twee nieuwe voetpakkingen en twee membraantjes en pakkingen voor de acceleratiepomp die ze heel soms hebben. Voor de vlotternaald wil ik €5 hebben, al het andere mag gratis weg.
-VERKOCHT-

Afbeelding
Watertemperatuurmeter, nooit gebruikt. Komt van Ali Express, dus hoe goed hij werkt weet ik niet. €3
-VERKOCHT-

Afbeelding
Klepdeksel Cléon-motor. €5

Afbeelding
Twee klemmetjes voor het vastzetten van de hoedenplank aan de achterbank. 3d-geprint en ooit gekocht van iemand op het forum, ZIE HIER. Nooit gebruikt en ik heb geen idee of ze stevig genoeg zijn. Ze voelen wel robuust. €5 en past in een brievenbuspakje.
-VERKOCHT-

Reactie per PB of naar jelleputs@hotmail.com. Verzenden op eigen kosten en risico met pakketvervoerder naar keuze, of ophalen in Haarlem centrum. Bij het combineren van items kunnen we vast een mooie deal maken. Ik heb ook nog koplampen en een benzinepomp in de aanbieding, zie mijn overige advertenties!

groetjes Jelle
Laatst gewijzigd door JelleP op ma feb 22, 2021 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])

JelleP

Re: Veel losse onderdelen TL/GTL, zie foto's!

Bericht: # 177758Bericht JelleP
zo feb 21, 2021 9:03 pm

Oude Cibié koplampen uit andere advertentie toegevoegd.
Hoedenplank klemmetjes en bumperrozet zijn verkocht!
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])

Plaats reactie