Beeld koplamp

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
El Poderoso
Berichten: 36
Lid geworden op: do mar 10, 2005 10:24 am
Locatie: Utrecht

Beeld koplamp

Bericht: # 90880Bericht El Poderoso »

Hallo,

onlangs is Roosje voor APK geweest en daar kwam ze niet goed uit :( . Zoals gebruikelijk moet er gelast worden en zijn er enkele kleine mankementen die verholpen moeten worden. Het lassen heb ik nu gelukkig afgedekt (kan het helaas zelf nog niet), alleen wil ik de kleine zaken zelf proberen op te lossen.

Eén van de problemen is het beeld van de koplamp links. Dit werd door de garage als zeer vreemd betiteld en dat klopt ook wel. Deze schijnt erg hoog. Nu is mijn vraag: kan ik dit oplossen alleen door met de schroefjes aan de voorkant te pielen of moet ik daarvoor de hele koplamp uit elkaar halen?

Groet Hans
Roosje heeft een gebroken poot :-(
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!
RVIER
Berichten: 2280
Lid geworden op: di okt 31, 2006 12:23 am
Locatie: eindhoven

vreemd beeld

Bericht: # 90881Bericht RVIER »

mogelijk zit de lamp er verkeerd in (ervan uitgaand dat je er de goede lamp in hebt zitten, ).

als je de lamp eruit neemt zie je onderin een zwart "schuifje" Dit schuifje kun je verplaatsen. De lamp veranderd daarmee tov de lens.


Het lampbeeld is goed als je een A-4 voor de lamp houdt en er een scherpe horizontale lijn te zien is die halverwege de lens schui naar boven afbuigt.

succes
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Plaats reactie