en die ts bak moet die ook van voor een bepaald jaar zijn of passen die van het jongere type ook?
Ps. Ik heb het eerder genoemde topic gelezen.
Het geheel past dus gewoon (hier en daar een aanpassinkje) als je de bovenplaat van de bak overzet. Ik kijk met verlangen uit naar deze ombouw minder herrie en rustiger (en sneller rijden) hoop ik.
je moet denk ik de bak van het eerste type 5 ts hebben. het eerste type 5 heeft de motor en bak net zoals een 4 in de lengterichting liggen, een super 5 (type 2) heeft de motor overdwars liggen en dus is de versnellingsbak ook hierop aangepast, evenals differentieel en aandrijfassen. Dus de motor van een super 5 past waarschijnlijk wel in je vier, maar de bak niet.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
gewoon zoeken zoeken zoeken. Oude sloperijen afbellen en renault specialisten. Misschien dat er bij een revisiebedrijf nog wel ergens 1 ligt die ze maar al te graag kwijt willen. Of gewoon de renault dealer bellen, die zal ook wel in de voorraadbestanden van andere dealers kunnen kijken, dus....
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ik hebber 1, maar die is echt voor mn eigen viertje... Lijkt me een mooi eerste project, als mn garage af is: Die vijfbak weer netjes in elkaar schroeven...
Ongeveer 5 jaar geleden stond er in het clubblad een advertentie van een duitse autosloperij.Daar heb ik een een blok van een R5 TX besteld. Koste me fl. 450,- en werd voor dat geld ook nog uit Z-duitsland naar Groningen gebracht. Ik zal nog eens zoeken naar dat adres.