De motor stottert

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Blauwtje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma okt 04, 2004 9:22 pm
Locatie: Utrecht

Bericht: # 90264Bericht Blauwtje »

Bedankt voor de aangedragen oplossingen zover. Ik kan er weer mee aan de slag. Dit weekeinde eens smoren en achterlangs inkijken. Ik zal dat truukje met de sjook ook eens proberen vanmiddag. Zal natuurlijk verslag doen op dit forum van de resultaten!
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 90265Bericht cees en jantine »

GijSsie schreef:Voor zijn gevoel mischien :lol: . Volgens de papieren moet een 4 van 0-90 in 24 seconde ofzo... dus 0-100 zal dan 30 seconde zijn.
0-100 hoop ik toch binnen de 10 seconden te kunnen doen...nooit getest trouwens haha
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Gebruikersavatar
ronny
Berichten: 317
Lid geworden op: zo sep 19, 2004 4:09 pm
Locatie: arnhem

Bericht: # 90312Bericht ronny »

:D wauw ,hier word ik blij van, ik heb het probleem met stotteren en een beetje choke okk en heb al van alles geprobeert. eindeloos lopen prutsen met de onteking en afstelling van de vacuumvervroeger en een stoboscoop en puntjes en het stotteren blijft, en dan nu aan de lopende band goed tips, had zelf wel al de carburateur 5 keer schoongeblazen met de compressor en lopen klooien met de mengregelschroef maar zonder resultaat .
maar als je carburateur versleten is , kun je dan alleen een nieuwe erop zetten of is daar ook nog wat aan te reviseren?

fijn weekend allemaal, ronny
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)
Maus en Tanja
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 12:16 am

Bericht: # 90325Bericht Maus en Tanja »

R4F6GTX Automaat schreef:Goed onthouden...Als je 'm er af haalt en er achterlangs in kijkt (de carburateur, niet de buurvrouw!) zie je aan de zijkant een heel klein gaatje, soms twee.
Ik dacht, al ik heb nog even gekeken naar mijn buurvrouw maar die heeft helemaal geen gaatjes aan de zijkant. (omg)
† Viertje '77
Plaats reactie