Trouwen in een haperende R4????

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 9937Bericht holder »

Of ff het handgas erbij. :smile:
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 9968Bericht Folkert »

snappiknie.. Je kunt toch gewoon gasgeven...
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 10037Bericht Ron »

Die R4 van jou heeft andere natuurwetten onder de motorkap hè? Die van ons gaan nie zo hard! (Nog niet, ik heb gezien dat het voormekaarprutsbaar is om een 5GT-Turboblok langsgeplaatst gekoppeld aan een R4-bak erin te stoppen, en dat het dan nog rijdt ook. R5GTT spulletjes zijn wat goedkoper geloof ik. Met een beetje schroefwerk moet hij met de kleinere turbo toch eerder aan het andere eind van de weg zijn dan een "willekeurige R4AT..."
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 10040Bericht Folkert »

Kijk! Das nou leuk. Hij heeft een leuk plan en daagt me dan ook meteen uit... Met zo'n kleinere turbo kom je in principe duidelijk sneller van je plek. Maar wanneer je om topvermogen vraagt, kan die aan zn einde zitten... (kom ik je toch weer voorbij... (of Menno, want die heeft ook goede plannen))
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 10055Bericht Ron »

Als het huissie kopen bij mij doorgaat, dan komt daar een garage aan met ruimte voor minimaal één R4, plus de ruimte om daar met spulletjes omheen te lopen. Als dan vervolgens de halve buurt zich zes maanden lang heeft afgevraagd wat ik daar 's avonds aan het bouwen ben, gaat op een goede zomerse dag de deur van de garage langzaam open..... klinkt er het tsjiepend geluid van een startmotor... en komt daar grommend en langzaam rollend je ergste stoplichtnachtmerrie naar buiten.
Ik begin met het prinipe "looks is for in the books, speed is for on the street".
Het moet dus gewoon hard gaan. Het hardst, eigenlijk.
Zucht.
Ik heb nog helemaal niks (ja, een R4 alvast), maar het slaapt zo lekker. :smile:
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 10066Bericht Goof »

Kijk, dat vind ik nou een geweldig stukkie tekst waar ik mezelf helemaal in herken. Allerlei plannen en fantasiën, maar de mogelijkheden ontbreken aan alle kanten. Alleen heb ik dan het voordeel dat ik die garage al heb staan, maar dan in het kwadraat :grin: Lekker Pûh.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 10093Bericht Folkert »

Goed Ron! Vasthouden die gedachte!! Ten uitvoer brengen!
Plaats reactie