die bodem
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: wo mei 01, 2002 2:00 am
- Locatie: Slochteren
Wauw.. Dat zijn toch wel andere prijzen... Ik dacht serieus bij de aanbiedingen eens 1900piek te hebben gelezen, maar tegenwoordig is de aanbieding 1400euro... Net jammer...
http://httpd.chello.nl/r.wind1/aanbiedingen.html
http://httpd.chello.nl/r.wind1/aanbiedingen.html
Me and the Euro, we worden voorlopig geen vrienden, alles lijkt duurder of ik reken het verkeerd om.. Nee geef mij de goede oude gulden maar weer terug. Heeft toch iets meer waardegevoel. Maar bodem lassen, ja duur. Ik heb mijn R4 momenteel ook weer bij de garage staan. Ik dacht dat ze nooit kapot gingen, heb ik zeker het geluk om de enige die wel kapot kan gaan in mijn bezit te hebben...GRGRRR
Renault freak 4 ever!
Tip voor het restaureren: reken NOOIT terug in guldens, dan valt zo'n project altijd mee!
Het chassis wordt in zwarte lak geleverd, maar dit is meer tegen het roesten in het magazijn. Het moet dus nog op een andere manier gemummificeerd worden. Hoe dat weet ik nog niet. Heeft iemand suggesties?
Het chassisnr. kan worden overgezet, maar na controle door een rdw ambtenaar. Bel eerst naar rdw keuringsstation en vraag om mederwerker PAT-team. Deze komt langs en bekijkt het chassis en en de op te knappen auto. Het chassis wordt gemerkt. Zorg dat deze nog niet uit elkaar ligt!
Je moet met een originele rekening of dealerbewijs kunnen overleggen dat het een origineel Renault chassis is. Na het ombouwen moet je je melden op het keuringsstation met het oude uitgeslepen chassisnr en de auto, waarna het opnieuw wordt ingeslagen.
Het chassis wordt in zwarte lak geleverd, maar dit is meer tegen het roesten in het magazijn. Het moet dus nog op een andere manier gemummificeerd worden. Hoe dat weet ik nog niet. Heeft iemand suggesties?
Het chassisnr. kan worden overgezet, maar na controle door een rdw ambtenaar. Bel eerst naar rdw keuringsstation en vraag om mederwerker PAT-team. Deze komt langs en bekijkt het chassis en en de op te knappen auto. Het chassis wordt gemerkt. Zorg dat deze nog niet uit elkaar ligt!
Je moet met een originele rekening of dealerbewijs kunnen overleggen dat het een origineel Renault chassis is. Na het ombouwen moet je je melden op het keuringsstation met het oude uitgeslepen chassisnr en de auto, waarna het opnieuw wordt ingeslagen.
veel te omslachtig en duur. Gewoon die tussenbalk losboren en in het nieuwe chassis proplassen. Beetje bijwerken met slijpschijf of dremel, de handel opspuiten en klaar is kees. Het oude chassis slijp je in stukken en je laat het de oud ijzer boer ophalen. Geen haan die er naar kraait, zelfs niet bij een ongeluk, zeg je toch dat je hem zo gekocht hebt. Die officiele wegen zijn allemaal leuk en aardig, maar ook duur en omslachtig dus mij niet gezien, dan maar "illegaal"
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: wo mei 01, 2002 2:00 am
- Locatie: Slochteren