Pagina 3 van 3

Geplaatst: zo okt 19, 2003 5:53 pm
door like r4
Maar die zijn nergens te vinden op die site??
Ze zouden al massas opbrengst hebben met die velgen alleen!!

Geplaatst: zo okt 19, 2003 8:22 pm
door Goof
Nope, die velgen hebben wel degelijk 6 bouten. Daar hebben ze een conversiekit voor ontwikkeld. Overigens zijn alle onderdelen los te koop. Dus als je de neus niet mooi vind en de achterspatborden ook niet, maar je wilt wel die "schelp" hebben om de achterkant van de cabine dicht te maken, dan kan dat. Ook de wielconversiekits zijn los te koop. Het spul blijft wel ontzettend duur.

Geplaatst: ma okt 20, 2003 1:09 pm
door jbeekmann
Ik ben het wel eens met Paul dat je een F4 wel kan ombouwen naar een aanhanger. Dan gebruik je namelijk het mooie karakteristieke deel van de carrosserie. Echter bij een Pick-up haal je dit deel er nu juist vanaf. Dan is er op dat moment dus geen verschil meer tussen een 4 en een F4. Bij een F6 is dat natuurlijk en ander verhaal, die heeft een chassisverschil. Dus nogmaals: Wil je je F4 ruilen tegen een GTL?

Geplaatst: ma okt 20, 2003 5:10 pm
door jvc
ik wil eerst foto's zien van jouw f6 en dan meschien van alle platsen en foto en er mag geen roest aan zijn want aan mijn f4 is ook geen roest

Geplaatst: ma okt 20, 2003 5:32 pm
door jvc
waar haal je die iguana kit ik zuo er wel eens prijs van willen vragen

Geplaatst: ma okt 20, 2003 6:50 pm
door Goof
http://www.iguanakits.com (hoe logisch :wink: )
De goedkoopste kit komt op 2250 euro.

Geplaatst: ma okt 20, 2003 7:55 pm
door jvc
weet iemand uit welk matiriaal de onderdelen zijn gemaakt en weten jullie iemand in belgie die zoon renault 4 met een iguana kit heeft

Geplaatst: ma okt 20, 2003 10:52 pm
door Goof
Logischerwijs zeg ik dat dat spul van polyester is. Heb eigenlijk nog nooit van een kit gehoord die niet van polyester is. Lekker licht en sterk. Denk dat zo'n iguana r4 wel wat lichter is als een origineel, zeker de pickup en cabrio versies.