Project R4 Savane 1990

Auto's, onderdelen enz. aangeboden

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
JoReno
Berichten: 957
Lid geworden op: za okt 11, 2008 8:23 pm
Locatie: Veghel

Project R4 Savane 1990

Bericht: # 183575Bericht JoReno »

Project R4 Savane 1990 Kenteken 77-HV-FZ
viewtopic.php?t=19787

Dit project dus. Voor wie belangstelling heeft: tekst en foto´s spreken voor zich.

Enkele bijzonderheden:

* Ik verkoop het project vooralsnog NIET in onderdelen.
* Koets en chassis horen bij elkaar, met dien verstande dat er géén chassisnummer in het chassis staat maar wél in de bodem van de kofferbak van de koets (door de RDW er zelf in gezet bij import, en op verzoek van mij schriftelijk door de RDW bevestigd). Chassis kan uiteraard wél gemonteerd worden onder een andere koets, maar dan dien je het een en ander vooraf te laten schouwen door de RDW (procedure vergelijkbaar met het plaatsen van een nieuw chassis).
* Het betreft een ´sloop-in-eigen-beheer´-auto, dus je betaalt ook geen jaarlijkse schorsingskosten zolang je met het project bezig bent en krijgt t.z.t. het bijbehorende kenteken terug; oorspronkelijke kentekenplaten en laatste keuringsbewijs APK zijn aanwezig.
* Koets staat op verrijdbaar frame. Plaatwerk (deuren, motorkap en achterklep) alles compleet en op laatste behandeling na spuitklaar.
* Chassis is gereed en staat op 4 vers gespoten velgen met nieuwe banden, na spuiten van plaatwerk kan koets meteen op het chassis gemonteerd worden.
* Motorblok plus bak staan op een pallet, gereed om gemonteerd te worden. Lopend gedemonteerd, beoordeeld, deels met oliën gevuld, snaren vernieuwd, startmotor gecheckt.

Combinatie is TE KOOP voor kostprijs (compleet Excelbestand van kosten is in te zien c.q. kan ik mailen). Informatie over kostprijs per PB

Wat moet er aanvullend nog gedaan en/of geïnvesteerd (indicatie) worden ?

* Ik mis 2 bumpersets, de voorruit, de gril, een setje koplampreflectors, 2 buitenspiegels, 1 achteruitrijdverlichting en een setje knipperlichten: bij elkaar kun je dit voor Euro 585 nieuw kopen (bij bijvoorbeeld R-Quatre) óf gebruikt via dit forum of Marktplaats; deze onderdelen vond ik bij de start van de restauratie in té slechte staat om weer te monteren.
* Bij een automaterialen zaak moet je nog een accu halen en koelvloeistof: Euro 90.
* Het heractiveren van het kenteken bij de RDW en de APK plus nieuwe kentekenplaten (er komt een 1 bij) kost ongeveer Euro 135.
* Spuiten koets en los plaatwerk: geen idee, dat ligt aan de persoonlijke wensen (wij hebben dit bij onze vorige 15 projecten uitbesteed aan onze huisspuiter, maar dat kan nu niet meer).

Het project staat gestald in de regio Boxtel. Als er vragen zijn, kan ik die o.a. beantwoorden met behulp van fotomateriaal (600 stuks)

Eventuele vragen graag per PB.
Renault 4TL Savane , Rouge VIF 719 1990, kenteken 77-HV-FZ, 187.000 km (in restauratie in plaats van sloop in eigen beheer).

Citroën:
2CV6 Spécial (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
Jumpy L2H1 2.0 HDi Buscamper (2008)
Plaats reactie