Na lang wikken en wegen zet ik mijn r4 te koop

Auto's, onderdelen enz. aangeboden

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Erwin
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 09, 2019 8:37 pm

Na lang wikken en wegen zet ik mijn r4 te koop

Bericht: # 183333Bericht Erwin »

Afbeelding

Na lang wikken en wegen heb ik toch het besluit genomen om onze Renault 4 uit 1967 te verkopen. Daar ik ook lid ben van de club wil ik de auto eerst aanbieden via de dit forum. Aan deze auto is veel gedaan. Zoals 12 volt installatie maar wel met een gelijkstroom dynamo zodat dit niet echt opvalt. Verder: nieuwe cilinders, kleppen, elektronische ontsteking, nieuwe remleidingen, remmen, voorzien van driepunts gordels voorin, van de carrosserie zijn allen de twee buiten voorspatborden vervangen. De rest is origineel. Verder een nieuwe bodemplaat etc, etc.

De reden van verkoop is simpel: ik heb nog 4 antieke tractoren. ( google eens op tractorspoor Geldermalsen) 2 houten rijtuigen, 2 citroens HY bussen, een 2cv en een acadiane. En ook nog een windmolen uit 1772 waarin wij wonen. Je snapt het: een beetje te veel.

De Renault rijdt en schakelt prima maar is geen auto voor dagelijks vervoer. Met zijn drie versnellingen, remkracht (pfff) is het wel anticiperen. Maar een heerlijke rit op b wegen is fantastisch.
Zijn er ook aandachtspunten? Zeker, het roestmonster komt zo hier en daar toch weer om de hoek kijken.

Het zou fijn zijn als de auto bij een echte liefhebber terecht komt. ( die zijn hier op dit forum)

Richtprijs: 4900euro.
De auto is verzekerd dus een ritje maken kan.
Bellen mag maar pas na 16.00 uur. 06-10937053

Groeten van erwin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie