Sproeiers Zenith
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Sproeiers Zenith
Ik ben op zoek naar een hoofd sproeier voor mijn zenith 32if7 V10410. Normaal zit daar een 110 in, zou graag rond de 120 willen proberen.
Zijn er andere merken makkelijker verkrijgbaar die ook passen ? Want ik heb nogal moeite om specifiek voor de zenith te vinden
Zijn er andere merken makkelijker verkrijgbaar die ook passen ? Want ik heb nogal moeite om specifiek voor de zenith te vinden
Re: Sproeiers Zenith
Van een kreidler bromfiets passen ook
Van een bepaald model ?
Nee hoor gewoon bij de brommer boer naar de juiste maat vragen van een kreidler kan rmc 50cc model zijn
.
Laatst gewijzigd door Ezra op di jul 06, 2021 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De schroefdraad even vergelijken met die vd huidige hoofdsproeier dus. 6x0.75 betekent dat de buitendiameter vd draad 6 mm is en de afstand tussen 2 wikkelingen 0.75 mm is (dus 3 mm voor 4 wikkelingen).
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Ik ben op zoek naar een stationair sproeier voor een Zenith 28IF carburateur. Wie weet waar ik die kan vinden? De revisie setjes voor deze carburateur bevatten geen stationair sproeier.
R4 TL Savane - 1989
R4F4 ex La Poste - 1985
R4F4 ex La Poste - 1985
- Hanz
- Contacteer:
Er zijn meen ik verschillende sproeierbezettingen gangbaar geweest. De website van LaR4deSylvie heeft daar een goed overzicht van.
Kan een slotje op. Heb op eBay het juiste onderdeel gevonden. Alfa1750 noemt deze leverancier zich op eBay. Hij biedt een ruim assortiment van onderdelen voor carburateurs aan. Naast Zenith, ook voor o.a. Solex en Weber carburateurs.
R4 TL Savane - 1989
R4F4 ex La Poste - 1985
R4F4 ex La Poste - 1985