R4 te koop op Catawiki

Auto's, onderdelen enz. aangeboden

Moderators: Rik H., R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
saco
Contacteer:

R4 te koop op Catawiki

Bericht: # 174333Bericht saco
di nov 26, 2019 6:28 pm

Mijn R4 staat te koop op Catawiki. Hij staat nu onder "schuurvondsten".
105000 is de kilometer stand. Model Type: R4 TL 1123. bouwjaar:1986. Kleur: Bruin. Cilinderinhoud: 948 cc
Mijn R4 heeft een hard roestvrij chassis. Ik gebruik hem bijna dagelijks voor woon-werk. Ben ook in Frankrijk geweest bij de meeting. Heeft rondom wat gebruikers sporen en tand des tijds is te zien. Auto is niet in mint conditie. Recentelijk rubber op de koppeling en het rempedaal vervangen. Ook recentelijk stuurkogel en aandrijfas vervangen. Ook de instrumentenlampjes zijn vervangen. En recentlijk de raam clipjes opnieuw gelijmd.

Is nieuw geleverd op 28-01-1986. In 2001 ingevoerd vanuit Frankrijk naar Nederland. Is voorzien van iets sterkere 950cc motor ipv de originele 850cc. Heeft nog wel de oude radiateur. De APK is tot 22-3-2020 geldig.

Interieur is in goede staat, voorzien van een radio en een stoffen hemel. Alles is in goede schone onbeschadigde staat.

Auto is technisch in goede staat. Goed onderhouden. Banden zijn in goede staat. Aan voorzijde 4 seizoenen band en achter iets oudere winterbanden. Auto rijdt en remt strak. Alles werkt.

Auto is op afspraak te bekijken en na veiling af te halen in Moordrecht.

Afbeelding

Afbeelding

De reden om de auto weg te doen? We zijn van plan om vier keer naar Frankrijk te gaan voor de "Tour de France" Ze vindt de auto leuk om te zien, maar niet leuk om mee te rijden.

PS; de "reserve" is BIJNA bereikt.
kom net kijken

saco
Contacteer:

Re: R4 te koop op Catawiki

Bericht: # 174379Bericht saco
zo dec 08, 2019 12:59 pm

is verkocht
kom net kijken

Plaats reactie