Restauratie GTL 1984-86
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Restauratie GTL 1984-86
Lekker bezig!
Misschien te laat, maar alsnog een tip om de achteras te ontroesten:
Misschien te laat, maar alsnog een tip om de achteras te ontroesten:
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: Restauratie GTL 1984-86
Dank! Ik had nu inderdaad al een groot deel gedaan met een schijf die voor verf strippen op metaal is. Tevens zo'n ijzerdraad kop op de boormachine gebruikt voor de kleine hoekjes.
Achteras staat nu in de owatrol en krijgt daarna 2 Lagen brantho 3-1.
Maar ik moet de reserve achteras ook nog schoon maken dus je tip wordt zeker nog gebruikt!
Achteras staat nu in de owatrol en krijgt daarna 2 Lagen brantho 3-1.
Maar ik moet de reserve achteras ook nog schoon maken dus je tip wordt zeker nog gebruikt!
Re: Restauratie GTL 1984-86
Ps achteras wordt zwart.
De carrosserie kleur is op de papieren wit.
Maar onze carrosserie is nu blauw.
Maar mijn meisje wilde misschien groen.
definitieve kleur moet dus nog bepaald worden
De carrosserie kleur is op de papieren wit.
Maar onze carrosserie is nu blauw.
Maar mijn meisje wilde misschien groen.
definitieve kleur moet dus nog bepaald worden
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Restauratie GTL 1984-86
let wel dat zo'n roterende staalborstel de losse roest wat verwijderd maar het meeste daarvan in de poriën plaatst en daar de boel mee polijst, dus je as ziet er wel effe leuk uit maar zit dus vol troep dus...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: Restauratie GTL 1984-86
Doet owatrol dan niet de roest in de poriën oplossen?
Ik zet hem daarna in de brantho 3 in 1
Ik zet hem daarna in de brantho 3 in 1
Re: Restauratie GTL 1984-86
Wielophanging vooraan. Per kant zit deze met 4 bouten tegen het chassis getrokken, het is de onderste achterste bout.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: Restauratie GTL 1984-86
Nee, als je er voor montage bij kon met een steeksleutel niet.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: Restauratie GTL 1984-86
Wel bouten en moeren met de goede treksterkte monteren hè? Waarschijnlijk 8.8 of zelfs 10.9 gebruiken, weet het niet uit mijn hoofd. In ieder geval geen bouwmarkttroep gebruiken.
Succes! Voortvarend bezig hoor!
Succes! Voortvarend bezig hoor!
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Re: Restauratie GTL 1984-86
Alles is 8.8
Gevonden bij Primex.
Alles per stuk in bijna elke maat.
Ook M7
Nu we toch bezig zijn.
Gisteren een nieuwe dhz garage ontdekt in Ermelo.
Vlak bij mijn werk .altijd handig voor de sleutelaar zonder garage zoals wij.
Gevonden bij Primex.
Alles per stuk in bijna elke maat.
Ook M7
Nu we toch bezig zijn.
Gisteren een nieuwe dhz garage ontdekt in Ermelo.
Vlak bij mijn werk .altijd handig voor de sleutelaar zonder garage zoals wij.
Re: Restauratie GTL 1984-86
Prachtig weer de afgelopen week.
Veel wind, lastig om in onze buiten garage te werken.
Toch hangt de achteras eronder. De trommelremmen zijn van nieuwe wielremcilinders voorzien.
Monroe schokbrekers erop.
Nieuwe remzuigers in de klauwen.
Chassis staat bijna op zijn wielen.
Gaat lekker!
Het wordt nu toe je voor mooi weer om met de carrosserie aan de gang te gaan.
Veel wind, lastig om in onze buiten garage te werken.
Toch hangt de achteras eronder. De trommelremmen zijn van nieuwe wielremcilinders voorzien.
Monroe schokbrekers erop.
Nieuwe remzuigers in de klauwen.
Chassis staat bijna op zijn wielen.
Gaat lekker!
Het wordt nu toe je voor mooi weer om met de carrosserie aan de gang te gaan.
- harbourseal
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Re: Restauratie GTL 1984-86
Ziet er erg netjes uit allemaal.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw