motortype
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- harbourseal
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Re: motortype
Even uit een ander topic geplukt.Rudolf2 schreef:C1E (718) 1108 cm3 34 cv Zenith 28IF
Waarschijnlijk uit een 4GTL
Rudolf
Het is wel degelijk een GTL blokje.
Die letter die jij voor een G aanziet is een C
wat laat je twijfelen?
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Re: motortype
het ging om deze motor
Re: motortype
en dit is de auto waar de motor bij hoort
- harbourseal
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Re: motortype
Laat ik eerlijk zijn.
Ik zie niets afwijkends.
Een slecht gemonteerd luchtfilter en een wat nieuwere set stoelen en interieur.
Ik zou eerst eens onder het filterhuis kijken of de steun op de carburateur nog heel is.
Dat interieur is van een nieuwere.
De motor is echt een 1108cc van een GTL.
Wil je hem gaan kopen of heb je hem al gekocht?
Ik zie niets afwijkends.
Een slecht gemonteerd luchtfilter en een wat nieuwere set stoelen en interieur.
Ik zou eerst eens onder het filterhuis kijken of de steun op de carburateur nog heel is.
Dat interieur is van een nieuwere.
De motor is echt een 1108cc van een GTL.
Wil je hem gaan kopen of heb je hem al gekocht?
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Re: motortype
heren,
in een boekje van Renault vind ik dat de C1E 718 weliswaar een 1108 cc is naar met een compressieverhouding van 8.3
Als type staan daarbij genoemd: 210B 210BGPL 2370 239B en 3c2370, lijken me bestellen en een derive
In de GTL (1128/GPL) zit een 688D712 of een C1E H714 (zwitserland/zweden/duitsland) met 1108 cc en een compressieverhouding van 9.5
van welk jaar is die R4 eigenlijk? komen we misschien iets verder.
vr gr Fons
in een boekje van Renault vind ik dat de C1E 718 weliswaar een 1108 cc is naar met een compressieverhouding van 8.3
Als type staan daarbij genoemd: 210B 210BGPL 2370 239B en 3c2370, lijken me bestellen en een derive
In de GTL (1128/GPL) zit een 688D712 of een C1E H714 (zwitserland/zweden/duitsland) met 1108 cc en een compressieverhouding van 9.5
van welk jaar is die R4 eigenlijk? komen we misschien iets verder.
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Re: motortype
deze 4 is van 1992 en een Franse import
Is nog niet gekocht maar is voor mij wel interessant
gaat dit motortype dan problemen geven ?
groeten
Is nog niet gekocht maar is voor mij wel interessant
gaat dit motortype dan problemen geven ?
groeten
Re: motortype
Renault motoren zijn allemaal goed.
Het zijn varianten van eenzelfde basisblok
vr gr Fons
Het zijn varianten van eenzelfde basisblok
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Re: motortype
1992, is dus 1 van de laatste, dan hebben ze waarschijnlijk een beetje opgemaakt wat ze nog hadden liggen, misschien een F6 blokje...
-
- Berichten: 1686
- Lid geworden op: ma dec 08, 2008 2:43 am
Re: motortype
Wit toch OK?
- dirkoosterhoff
- Berichten: 865
- Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
- Locatie: Enschede
Re: motortype
Wagentje van Cannegieter?
Re: motortype
inderdaad van Cannegieter
- dirkoosterhoff
- Berichten: 865
- Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
- Locatie: Enschede
Re: motortype
Die verkoopt geen rommel! ziet er mooi uit.
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: motortype
vreemd, luchtfilter is toch echt van een 956 cc motor? interieur lijkt ook sterk op een tl?
lijkt een kruising van de laatste jaren.
groet dick
lijkt een kruising van de laatste jaren.
groet dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: motortype
Die luchtfilters zitten op alle R4's vanaf ± 1990, 956 en 1108; ik heb ze nog op de F4 van 1989 ex Belse leger gehad
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"