Wielenvraagje
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Wielenvraagje
De wielen van een R4 zijn zo ongeveer 11,5 cm, gezien de doorsnee wat de wielmoergaten betreft, (hart bout naar hart bout). Van welke wagen is 13 cm? Ik heb daar die wielen van dat ARO Jeepke maar ook hele mooie lichtmetalen wielen met zo ongeveer dezelfde steek. Én ik wil ze beide verkopen.... die LM wielen hebben er goeie banden om zitten, die van de ARO niet.
Foto's volgen...
Foto's volgen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: Wielenvraagje
Ha Paul,
Schijnbaar hebben de velgen van een Alpine A110 een steek van 3x130. Ik heb geen idee welke andere renaults met 3 gats bevestiging een grotere steek hebben, wellicht de R14 oid?
Groet,
Rob
Schijnbaar hebben de velgen van een Alpine A110 een steek van 3x130. Ik heb geen idee welke andere renaults met 3 gats bevestiging een grotere steek hebben, wellicht de R14 oid?
Groet,
Rob
R4 F4 Fourganette 1984
R4 F4 Air France 1983 (project)
R4 F4 Belgisch leger 1988 (project)
R4 TL 1984 Twingo dak
R15 TL 1979 Cabriolet
BMW R 90 S 1974 / BMW R 80 1987)
Tomos 4Tl 1977
R4 F4 Air France 1983 (project)
R4 F4 Belgisch leger 1988 (project)
R4 TL 1984 Twingo dak
R15 TL 1979 Cabriolet
BMW R 90 S 1974 / BMW R 80 1987)
Tomos 4Tl 1977
Meer Franse (oudere) auto,s met 3 gaats wielen Paul!
Peugeot, Citroen en de oudere Simca,s.
gr.Jan.
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
-
dat weet ik maar dat vroeg ik niet...deutz schreef:Meer Franse (oudere) auto,s met 3 gaats wielen Paul!
gr.Jan.
R4F6GTX Automaat schreef:Van welke wagen is 13 cm?
Neeeee, van welke wagen, niet van welke auto effe nadenken .... jaaa, kweetet, of van een Riejoh of van een Keddilek...logisch toch!deutz schreef:Jij vroeg van welke auto!
gr.Jan.
-
Jadeutz schreef:Jij vroeg van welke auto!
gr.Jan.
deutz schreef:Meer Franse (oudere) auto,s met 3 gaats wielen Paul!
gr.Jan.
Dat is toch niet een antwoord op de vraag? een "Peugeot, Citroen en oude Simca" is geen wagen... dat zijn meerdere wagens die misschien een of meerdere ertussen hebben wat de juiste zou kunnen zijn maar ik vind dat geen antwoord op de vraag. Er zijn ook Renaults die mogelijk deze steek hebben... en Dafjes, en weet ik wat nog meer...
13cm : idd de A110 en renault 8,10,12,15,16,17 hebben deze steek, r14 is anders(gelijk aan citroen 304)R4F6GTX Automaat schreef:De wielen van een R4 zijn zo ongeveer 11,5 cm, gezien de doorsnee wat de wielmoergaten betreft, (hart bout naar hart bout). Van welke wagen is 13 cm? Ik heb daar die wielen van dat ARO Jeepke maar ook hele mooie lichtmetalen wielen met zo ongeveer dezelfde steek. Én ik wil ze beide verkopen.... die LM wielen hebben er goeie banden om zitten, die van de ARO niet.
Foto's volgen...
4 GTL 1992, 5 L 1984