R8 bumpertjes

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
jeffr4
Berichten: 2309
Lid geworden op: zo aug 23, 2009 11:51 pm
Contacteer:

R8 bumpertjes

Bericht: # 130129Bericht jeffr4 »

Nu de motorkap met harpgrill erop zit en mijn R4 verre van origineel is met de R10 koplampen, twingo dakje, R5 AT stoelen, de italiaanse achterlichten, R5 GTT stuur enz en straks in oktober verder met mijn
super5 1.4 injectie ( winterproject).....kunnen R8 bumpers er ook nog wel bij, nu ik enerzijds de rechte bumpers wilde en anderzijds mijn mistlampen en oliekoeler op een beschermende manier wil plaatsen.
En onder het motto "als het maar Renault is"... na veel zoeken een complete set gescoord.
Afbeelding

De lampen en koeler zijn nu enigsinds beschermd door de bumper en tussen de bumperrozetten en kan ook nog de motorkap open :D

Zie page :http://jeffr4.weebly.com/renault-r8-bumpers.html

Afbeelding

Koelertje is 36 cm breed, en 5 cm diep, dus kan mooi ertussen en achter de bumper geplaatst worden en uiteraard in de gendarmerieblauwe kleur gespoten, valtie niet zo op en krijgt wel voldoende luchtstroom.
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130134Bericht Willem de Zwijger »

Ongelofelijk creatief bedacht....een R8 bumper omdraaien. Maar had je dit allemaal al gedaan voordat je naar Kreta ging, of heb je een afstandsbediening meegenomen?
Gebruikersavatar
jeffr4
Berichten: 2309
Lid geworden op: zo aug 23, 2009 11:51 pm
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130136Bericht jeffr4 »

Willem,
helaas geen afstandsbediening, was maar waar, want na wat weken lamballen,kriebelt het weer om aan de 1400 motor te werken en ik heb alweer een heel ander Renault- project in gedachten, waar ik begin van het volgend jaar aan wil beginnen en nogal wat vergt, dus moet die injectie er gauw in! :D
En dat project is nog veel leuker en heb ik al het e.e.a. aan voorbereiding gedaan om het te verwezelijken en zal binnenkort hierover wel een nieuwe site openen.

Nee, dit was in augustus gedaan, voor mijn vertrek, net zoals de motorkap en stonden de pictures op een schijffie, die vrienden hebben meegenomen en hier een weekie logeren, dus ik kon het niet nalaten deze alsnog te posten op mijn site en op het forum. :D
En ja, leuk toch een beetje creatief! That's makes life wunderfull.
Sake
Berichten: 136
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 12:57 am

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130137Bericht Sake »

En hoe zet je dan de oliekoeler vast op je blok.?
ap
Berichten: 984
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:22 pm
Locatie: assen

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130139Bericht ap »

jeffr4 schreef: En onder het motto "als het maar Renault is"...
Nu nog een laguna typeplaatje,twingo dak en raampjes met een slinger en er is weer een 4tje verkracht.

Sorry dat ik het zo zeg maar dit ziet er niet uit laat dan de bumper ervoor weg.
Gebruikersavatar
jeffr4
Berichten: 2309
Lid geworden op: zo aug 23, 2009 11:51 pm
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130145Bericht jeffr4 »

jeffr4 schreef:en mijn R4 verre van origineel is .
Zoals door mijzelf al benoemd, is mijn R4 al voor de plaatsing van de R8 bumpers vernaggeld met allerlei oneigenlijke, welliswaar Renault,maar niet originele R4 onderdelen, maar dat heb je met die zogenaamde creatieve figuren, die uiteindelijk de boel verkrachten en trouwens....een twingo dakje zit er ook al op
( ook deze verkrachting is openbaar te bekijken op : http://jeffr4.weebly.com/twingo-dakje.html)en
quess what... in oktober komt er nog een walgelijke 1.4 injectie engine in... omdat die R4 zogenaamd goed geregeld met een kruissnelheid van 130 en met een katalysator milieuvriendelijk door het leven moet gaan!
Dus stelselmatige, langdurige en meerdere verkrachting... wat voor straf staat daar wel niet op.

Kan natuurlijk altijd nog in de winter aan de gemeente vragen om mee te helpen...als sneeuwschuiver, met wat lichte aanpassing moet dat toch lukken :D

En.... ben ook in Thenay geweest en heb tussen die wel 1000 R4 tjes heeeeel wat verkrachters gezien!
Laatst gewijzigd door jeffr4 op wo sep 14, 2011 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dirkoosterhoff
Berichten: 865
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
Locatie: Enschede

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130146Bericht dirkoosterhoff »

Goed bezig Jeffrey!

Ik hou persoonlijk ook meer van zo origineel mogelijk maar jou 4 vind ik toch wel erg leuk.

Ik heb eindelijk een paar spatlappen voor mijn 4 kunnen scoren!
Gebruikersavatar
jeffr4
Berichten: 2309
Lid geworden op: zo aug 23, 2009 11:51 pm
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130147Bericht jeffr4 »

Inderdaad, nou moet ik zeggen, dat als ik ook zo'n mooie 60 er R4 had, als jij nu hebt,
dat ik ook gelijk straight en monogaam wordt en een overtuigde purist! en je weet uit persoonlijke
ervaring dat wanneer ik je daar mee kan helpen op een goede manier, dan doe ik dat ook :D

En?...originele R4 spatlappen uit die tijd, die bij dit type en bouwjaar hoort??
Hoe is het met de houders, heb je die ook?
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130148Bericht dick holtrop »

dit is toch het ultime R4 gebeuren, je kunt er mee doen wat je wilt. groen geel met bloemetjes of een 1400 cc of een Ts 1300 of origineel.

dat was het leuke aan Thenay dat er zeer veel eigen gemaakte creaties waren!!

Iedereen in zijn waarde laten zou ik zeggen.

ik vind het mooi Jeffrey! (bouw zelf ook altijd zware motoren in met oude motorkappen :wink: )
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130149Bericht dick holtrop »

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


deze gezien bij Thenay!! super er zar geen eens een dashboard in alleen een Km teller.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130151Bericht Rik »

nice hoor, net voor het eerst pas op je eigen site gekeken :oops: , zou willen dat ik zo handig was! complimeten hoor, en ga vooral door, ben wel benieuwd naar je nieuwe projectje......
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Gebruikersavatar
dirkoosterhoff
Berichten: 865
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
Locatie: Enschede

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130154Bericht dirkoosterhoff »

jeffr4 schreef:Inderdaad, nou moet ik zeggen, dat als ik ook zo'n mooie 60 er R4 had, als jij nu hebt,
dat ik ook gelijk straight en monogaam wordt en een overtuigde purist! en je weet uit persoonlijke
ervaring dat wanneer ik je daar mee kan helpen op een goede manier, dan doe ik dat ook :D

En?...originele R4 spatlappen uit die tijd, die bij dit type en bouwjaar hoort??
Hoe is het met de houders, heb je die ook?
Ach,mijn 4 is ook niet echt helemaal origineel meer dus een echte purist ben ik ook niet.
De spatlappen zijn inderdaad origineel van een 4 (spaanse) en er zitten houders bij.
Moet maar even kijken of ze passend te maken zijn.
Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 273
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 7:09 pm
Locatie: D11 (Delluf)

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130233Bericht Daan »

Rik schreef:nice hoor, net voor het eerst pas op je eigen site gekeken :oops: , zou willen dat ik zo handig was! complimeten hoor, en ga vooral door, ben wel benieuwd naar je nieuwe projectje......
same here, same here!! vind die bumpers ook echt super!!
R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3133
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130367Bericht Hanz »

lijkt toch best op elkaar, een 4 en een 8?
Afbeelding
G12
Berichten: 131
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 2:01 pm
Locatie: overijssel

Re: R8 bumpertjes

Bericht: # 130368Bericht G12 »

dat is een r10....
4 GTL 1992, 5 L 1984
Plaats reactie