datum sleuteldag

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 14224Bericht viva la fryslan »

de datum van de sleuteldag is bekend en wel op zaterdag 8 maart te Irnsum, Friesland.
de deelnemers die zich hebben aangemeld krijgen binnenkort een mailtje met de route en tijd van aanvang. kun je niet op deze dag, meld je dan ff af.
groetjes henk en elly


_________________
jogging, joggingaanhanger, F6, groene gtl, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, dauphine gordini en fuego gtl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: viva la fryslan op 2003-01-29 22:21 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: viva la fryslan op 2003-01-30 20:42 ]</font>
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 14236Bericht an3s »

bekenD

Nederlands...Het blijft moeilijk voor die friezen :wink:

*sorry*
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Bramski
Berichten: 17
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 2:00 am

Bericht: # 14242Bericht Bramski »

Hallo!
ik ben dus een beginnende sleutelaar, pas een paar maanden lid en dit lijkt me wel wat! Wat is de bedoeling van zo'n dag en hoe kan ik me eventueel opgeven?
Groeten, Bram
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 14249Bericht jbeekmann »

wie heeft die zaterdag bedacht? Dan moeten er toch een hoop mensen werken? Ik wel in ieder geval en ik wil er wel heel graag bij zijn! Kan het niet die zondag?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 14267Bericht viva la fryslan »

die zaterdag is bedacht door: henk, elly, jg, en de baas van jg die de garage beschikbaar stelt voor de 4 rijders. jammer dat je moet werken maar misschien dat er later int jaar wel een sleutelzondag komt maar dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen. we houden je op de hoogte
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 172
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 2:00 am
Locatie: Zeist

Bericht: # 14276Bericht Tommy »

net als jasper moet ik ook werken , probeer nog wel ff te schuiven, je weet maar nooit ook hopen dat me vier de weg dan weer op mag, al met al weet ik dus nog niet of ik het ga halen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: tommy op 2003-01-31 13:15 ]</font>
Gebruikersavatar
cyclofrene
Berichten: 191
Lid geworden op: di apr 02, 2002 2:00 am
Locatie: bergentheim

Bericht: # 14292Bericht cyclofrene »

Werken??
Gebruikersavatar
cyclofrene
Berichten: 191
Lid geworden op: di apr 02, 2002 2:00 am
Locatie: bergentheim

Bericht: # 14293Bericht cyclofrene »

en waar kan ik me inschrijven???
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 14305Bericht viva la fryslan »

hoi cyclo. als je mee wilt doen moet je ff een mailtje deze kant opsturen (denkaanhenk@hetnet.nl). heb je nog bepaalde punten die aandacht nodig hebben dan kun je die meteen ff vermelden. groetjes elly
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 15005Bericht viva la fryslan »

voor de sleutellaars die zich nog niet hebben aangemeld voor 8 maart in irnsum: de sluiting van inschrijving is op 23 feb. a.s.
de rest krijgt dan een mailtje met de route en het programma van die dag. groetjes henk en elly
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 15085Bericht David »

Hallo allemaal!
Ik zou ook graag eens medoen aan zo'n sleuteldag, lijk me erg leerzaam. Maar voor mij is het naar Friesland nogal een stukie rijden vanuit Maastricht. Is het een slecht idee om zo'n sleuteldag te houden ergens in het midden van het land? Dat zou misschien voor meer mensen haalbaar zijn. Het is maar een suggestie en ik bejubel het idee, maar voor mij is het HELAAS te ver weg...
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 15310Bericht viva la fryslan »

een sleuteldag in het midden van het land staat ook op de agenda van de sleutellaars maar waar en wanneer moet nog even bekeken worden. let op het forum en de vrijbuiter.
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 15380Bericht viva la fryslan »

voor degenen die nog geen mailtje hebben gehad en die graag mee willen doen aan de sleuteldag, je kunt ons even bellen op 058-2553235. dan krijg je de routebeschrijving en programma.
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 16053Bericht Jan-Geert »

en hebben jullie er zin in????
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 16147Bericht Jan-Geert »

Het was gaaf!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan-Geert op 2003-03-08 18:40 ]</font>
Plaats reactie