Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

zwergje
Berichten: 657
Lid geworden op: vr mar 12, 2010 3:58 am

Re: Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Bericht: # 129658Bericht zwergje »

jeffr4 schreef:Goed bezig! Maar ehhh....wat moet je snachts om 3.58 am met een beriggie op het forum??

Maar ziet er goed uit en modern gemak dient de mens! Nu nog de binnenverlichting, of
parkeersensoren :D ... past wel een modern computer geregelde motor bij....injectie! :lol:
Ik werk wisseldiensten, ene keer begin ik om 7.00 uur, andere keer tot na middernacht, niet echt bevorderlijk voor je ritme...

Zit je lekker te prutsen, wil je niet stoppen voor het gelukt is, wordt het opeens alweer licht buiten...
Vrije dag vandaag, dus, lekker slapen, hangen en bijkomen, komt goed.

Binnenverlichting heeft ie al, led spotjes via de 100 ampere huishoud accu uit mijn camper.
Parkeersensoren lijkt me ook lachen.

Injectie, lijkt me superspannend om in te bouwen, maar als ik die kabelboom van jouw zie wordt ik een beetje duizelig... :D
Mensen met visie? IK zie ze niet.....;)
Witte F6 combi sobre-elevada/ Mercedes 407D automaat ex-ME bus/ camper
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Re: Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Bericht: # 129659Bericht Willem de Zwijger »

Erg leuk idee...is dat deze set?
http://www.centrale-deurvergrendeling.n ... D=17110548" onclick="window.open(this.href);return false;
zwergje
Berichten: 657
Lid geworden op: vr mar 12, 2010 3:58 am

Re: Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Bericht: # 129672Bericht zwergje »

hoi Willem,

Hij lijkt erop, ik heb hem hier http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/c ... troen.html" onclick="window.open(this.href);return false; besteld, 35 euro incl verzendkosten.
Ik heb de micca set besteld, op aanraden van de verkoper.
Als er genoeg ruimte voor een sterkere versie is, kan dat geen kwaad, even gekeken, die ruimte is er wel bij mij.
Misschien werkt het dan wel met 1 ipv 2 motoren per deur.

groet, Serge
Mensen met visie? IK zie ze niet.....;)
Witte F6 combi sobre-elevada/ Mercedes 407D automaat ex-ME bus/ camper
Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 273
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 7:09 pm
Locatie: D11 (Delluf)

Re: Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Bericht: # 129977Bericht Daan »

Even terug naar het begin van het topic:

1 set = 4 motoren = 2 x F6 toch?

los van het feit dat je nu alle 4 de motoren nodig hebt vergeet je nog een ding:

je hebt waarschijnlijk wel 2x een afstandsbediening erbij gekregen maar..... de hamvraag...!!

-----> hoeveel receivers voor de AB.....????!

als het goed is maar ene...! ;)

je zult hoe dan ook een tweede set voor je tweede voertuig moeten kopen of zelf met een velleman-kitje in de weer moeten gaan om een tweede ontvanger te klussen.

Niettemin een heel interessant topic!! Heb al enkele jaren zo'n setje liggen voor inbouw en hoor hier hele interessante en vernuftige (slotjes uitwisselen) ideeen de revu passeren!!

maar nu een vraag van mijn kant:

stel je verwisseld de slotjes van achterportieren naar de voorportieren. Hier knip je dan de electro motor aanvast (aan het ontgrendel hendel), via je AB kan je dan je portier ontgrendelen, begrijp ik het goed?

Nu wil je voor het geval dat je accu stroomloos staat ook je sleutel kunnen gebruiken ook je oude voorslotjes behouden.. klopt het nog?

mijn vraag: waarom die dan niet terug in de achterportieren? Mocht je accu leeg staan heb je een groter probleem dan even via je achterportieren even naar binnen wurmen en handmatig het palletje/hendeltje van je voorportier liften. Dit is in omgekeerde volgorde bij mijn gtl nu ook het geval als ik de a-portieren open wil gooien.

STOMMERD DIE IK BEN! deze topic gaat over F6jes zonder achterportieren... niets gezegd, excuus! :oops:

nu wel een idee hoe ik het zelf ga doen!

iemand trouwens nog een setje hendels en mechaniek voor de achterportieren voor me voor weinig??
R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Achterdeurslotjes voor automatische deurvergrendeling.

Bericht: # 129988Bericht Tweety »

Daan schreef: STOMMERD DIE IK BEN! deze topic gaat over F6jes zonder achterportieren... niets gezegd, excuus! :oops:

nu wel een idee hoe ik het zelf ga doen!
ik ook jij gaat in geval van nood gewoon via de achetrklep naar binnen natuurlijk ....
Plaats reactie