rare geluiden bij het remmen

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 172
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 2:00 am
Locatie: Zeist

Bericht: # 13975Bericht Tommy »

ja Rare Geluiden Bij Het Remmen, namelijk voornamelijk als de auto gaat rijden maakt hij bij het afremmen raar geluid, klinkt of er iets aanloopt echter na een paar keer remmen is het weg. iemand?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan-geert op 2003-01-24 18:20 ]</font>
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 13977Bericht an3s »

Ik zou zeggen dat je (hand)rem blijft hangen.

Ik zou zeggen: Nadat ie stil heeft gestaan met de handrem erop, handrem eraf en 1 voor 1 de wielen een keer van de grond krikken en dan kijken of je ze met de hand kunt draaien. Beetje aanlopen mag, maar als er eentje zwaar gaat of veel herrie maakt heb je je probleem.

HINT: Het is waarschijnlijk je handrem dus eerst de wielen proberen die door de handrem geremd worden. Bij een GTl zijn dat de achterwielen, bij de meeste oudere 4tjes de voorwielen
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 14000Bericht Ron »

Als je je auto even niet gebruikt in dit natte rotklimaat dan gaan je metalen delen een beetje corroderen.
Grote kans dat na een periode van stilstand (en dan kan anderhalve dag al genoeg zijn), er eerst wat roest van je trommel of schijf geschraapt wordt. Dat moet na drie of vier straten wel weg zijn, anders is het wat anders.
Alain Prost
Berichten: 158
Lid geworden op: za jan 11, 2003 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 14022Bericht Alain Prost »

Gewoon silicone op je schrijven en trommels spuiten.............ahahahhhhhhhaaaaa
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 14035Bericht Ron »

Even voor de leken : dat moet je dus NOOIT doen. Ik begrijp wel dat het een grap is maar er zijn ook beginnende hobbyisten hier die alles van je aannemen. Misbruik je positie niet.
Plaats reactie