eindelijk weer een 4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
eindelijk weer een 4
Na een vierloos jaar toch maar weer een aangeschaft.
De vorige ging ook al na 2 maanden weer weg.
Maar deze mag blijven van de vrouw .
Spaanse 4 door de eerste eigenaar gekocht in spanje en later mee naar Nederland genomen.
In 1997 op NL kenteken gezet en gelijk uitvoerig in de ml tectyl gezet,zelf in de binnenkant van de deuren zitten tectyl dopjes .
Kmstand is nu 118.000 en het is een TL,1.1 litros bouwjaar is 1988.
De vorige ging ook al na 2 maanden weer weg.
Maar deze mag blijven van de vrouw .
Spaanse 4 door de eerste eigenaar gekocht in spanje en later mee naar Nederland genomen.
In 1997 op NL kenteken gezet en gelijk uitvoerig in de ml tectyl gezet,zelf in de binnenkant van de deuren zitten tectyl dopjes .
Kmstand is nu 118.000 en het is een TL,1.1 litros bouwjaar is 1988.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Re: eindelijk weer een 4
Gefeliciteerd Michiel! Mooi karretje hoor. Die kleur zie je ook niet vaak. Welk nummer is dat? Dat 1.1 litros plaatje achterop is natuurlijk Veel pezier ermee!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillen met de NL auto's. Of het er standaard al op zat is natuurlijk moeilijk te achterhalen maar het is misschien wel leuk om eens wat te vergelijken. Op mijn Spaanse TL zit een carburateur met acceleratiepompje , aan de voorkant een stabilisatorstang van 16mm dik, zwarte sierstrips over de flanken, chromen slot op de achterklep, halogeen koplampen (de duplo bolletjes passen niet eens door het gat), hemeltje met een soort stof erop, voorwielophanging die net op een andere hoogte op het chassis vastzit en natuurlijk een 1.1 litros 688 motor met de uitlaatdemper in de wielkast. Verder veel torx boutjes ontdekt, o.a. waarmee de koets aan het chassis vastzit. Oh ja, en een andere dynamosteun, waardoor de dynamo lager zit.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillen met de NL auto's. Of het er standaard al op zat is natuurlijk moeilijk te achterhalen maar het is misschien wel leuk om eens wat te vergelijken. Op mijn Spaanse TL zit een carburateur met acceleratiepompje , aan de voorkant een stabilisatorstang van 16mm dik, zwarte sierstrips over de flanken, chromen slot op de achterklep, halogeen koplampen (de duplo bolletjes passen niet eens door het gat), hemeltje met een soort stof erop, voorwielophanging die net op een andere hoogte op het chassis vastzit en natuurlijk een 1.1 litros 688 motor met de uitlaatdemper in de wielkast. Verder veel torx boutjes ontdekt, o.a. waarmee de koets aan het chassis vastzit. Oh ja, en een andere dynamosteun, waardoor de dynamo lager zit.
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Re: eindelijk weer een 4
Ander apart verschil met een 'nederlandse' auto.
De flexible remslag links achter gaat rechtstreeks de remkracht verdeler in.
ventilator knopje op het dashbord en niet midden op de verwarming
geen voetpompje voor je ruitenwisser vloeistof.
De flexible remslag links achter gaat rechtstreeks de remkracht verdeler in.
ventilator knopje op het dashbord en niet midden op de verwarming
geen voetpompje voor je ruitenwisser vloeistof.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
- Hanz
- Berichten: 3139
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Re: eindelijk weer een 4
en zo hoort het ookotogazzi schreef:Ander apart verschil met een 'nederlandse' auto.
ventilator knopje op het dashbord en niet midden op de verwarming
geen voetpompje voor je ruitenwisser vloeistof.
Re: eindelijk weer een 4
Ziet er presies hetzelfde uit als die van Han.
Maar die is inmiddels gesloopt door rutger-peer voor het chassis.
Maar die is inmiddels gesloopt door rutger-peer voor het chassis.
- Hanz
- Berichten: 3139
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Re: eindelijk weer een 4
weliswaar een rode, maar zo ziet de folder van 1988 eruit:
Re: eindelijk weer een 4
Auto inmiddels op de brug gehad en natuurlijk eea gevonden maar niets echt slecht.
Auto is geheel orgineel en nog nooit gelast dus alles klopt.
Ander dynamosteun,hemel, slot alleen op bestuuders deur, geen voetpomp,andere zonneklep,stabie achter,andere koplampen enz.
Garage die hem geleverd heeft inmiddels ook gevonden.
garage Nous sa in Girona.
Inmiddels bumper vervangen door een nieuwe chrome nu de rest nog.
Auto is geheel orgineel en nog nooit gelast dus alles klopt.
Ander dynamosteun,hemel, slot alleen op bestuuders deur, geen voetpomp,andere zonneklep,stabie achter,andere koplampen enz.
Garage die hem geleverd heeft inmiddels ook gevonden.
garage Nous sa in Girona.
Inmiddels bumper vervangen door een nieuwe chrome nu de rest nog.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.