starter stuk
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
starter stuk
helaas, wekelijks nieuwe kosten en vandaag is het de starter.... kost zoiets veel?
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
1100cc GTL '87
tja mijne is een 1100tje en ik vraag me af hoe je in godsnaam aan die starter geraakt! moet je echt bijna héél je motor eruithalen of is er een trukje?
KLIK HIER
't komt regelmatig voor dat de contacten in het relais geoxideerd zijn. Dat is een kwestie van relais openslijpen/zagen contacten schuren en vervolgens de hele bende weer verlijmen. Of je kan een nieuw relais plaatsen.
't kan ook zijn dat de koolborstels op zijn, die vind je regematig voor een prikkie op ebay.fr. Op de franse site r4-4l.com staat ergens een uitleg van hoe je die moet vervangen.
Fikse klap met de hamer wil ook helpen....
't komt regelmatig voor dat de contacten in het relais geoxideerd zijn. Dat is een kwestie van relais openslijpen/zagen contacten schuren en vervolgens de hele bende weer verlijmen. Of je kan een nieuw relais plaatsen.
't kan ook zijn dat de koolborstels op zijn, die vind je regematig voor een prikkie op ebay.fr. Op de franse site r4-4l.com staat ergens een uitleg van hoe je die moet vervangen.
Fikse klap met de hamer wil ook helpen....
Savane 1993 =D
Negen van de tien keer is de bronzen bus aan de voorkant uitgelubbert dan raakt het anker de velden dus gevolg hij draait niet oplossing nieuw busje +/- 2 euro en een setje borstels +/- 10 euro colector op schuren en tussen de lamellen uitsteken net een klein zaagje daarna weer fijn schuren wat olie in de bussen (geen vet!) en daar gaat hij weer voor 75000 km of meer, het enige probleem is het uit en in bouwen maar daar is het een hobby voor.