Geachte clubleden,
Hoe eenvoudig is het om een F6 bestel om te bouwen naar een combi? Gordel bevestigingspunten, Ramen, rechter voorstoel??????
Een F6 zonder bank ombouwen naar een combi?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Peter_van_Assen
- Berichten: 23
- Lid geworden op: do aug 10, 2006 5:35 pm
- Locatie: Amsterdam
Belangenrijkste verschillen zijn de achterbank en de steuntjes op de wielbakken hiervoor,de schuifruiten en de klapbare stoel RV.
verder naar de rdw voor geel kenteken.
PS, tankte jij 2 weken geleden in Diemen bij de "witte pomp".
Sinds kort een texaco ofzo was om 07:00 of 09:00
verder naar de rdw voor geel kenteken.
PS, tankte jij 2 weken geleden in Diemen bij de "witte pomp".
Sinds kort een texaco ofzo was om 07:00 of 09:00
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
- Peter_van_Assen
- Berichten: 23
- Lid geworden op: do aug 10, 2006 5:35 pm
- Locatie: Amsterdam
Ik kom daar inderdaad regelmatig met de Volvo voor LPG. Goedkopere Euro voor de R4 tank ik er ook weleens al doe ik dat meestal bij ons om de hoek. Dat de R4F6 combi anders is dan een Bestelversie weet ik, wat ik mij afvroeg was of de benodigde boutgaten voor de gordels, de achterbank e.d. ook in een bestel aanwezig zijn. Dat originele ramen achteraf lastig te plaatsen zijn lijkt me logisch wellicht dat je daar simpelere versies voor kan gebruiken.