Mijn eerste auto......

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 53863Bericht R4F6GTX Automaat »

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 53865Bericht jbeekmann »

Jaaahhh! Ik heb ook weer zin in brekie-brekie! Ik ben er met Blauwtje, dan kan ik fijn meeouwehoeren!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

we wachten af...

Bericht: # 53873Bericht mariek »

Hoi!

Kheb het gevraagd via een mailtje aan Henk... Hoop dat dat dan wel de persoon is bij wie ik moet zijn... Dat zou de situatie wat makkelijker maken. Dus misschien ga ik wel mee strakkies, zou wel grappig zijn... Als het geen 400 euro is om mee te gaan...

Verder probeer ik voorzichtig nog terug te komen op het onderwerp waar dit eigenlijk allemaal mee begon...

Heeft iemand nog 2 hoofdsteuntjes??

Je weet maar nooit...
groetjes mariek
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 53878Bericht jbeekmann »

R4 rijden staat gelijk aan weinig geld uitgeven. Bijna iedereen binnen de club (dus ook de evenementencommissie) is zich ervan bewust dat R4rijders letten op hun portemonnee. Als je vierhonderd euro moet uitgeven aan je vier-hobby dan zal het aan de garage zijn...
Volgens mij moet je bij Igor (Stuifzand) zijn voor de inschrijving. (istuifzand@hotmail.com)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

geld...

Bericht: # 53883Bericht mariek »

Na ja, weinig geld uitgeven... Ik geef eigenlijk standaard teveel uit maar kan dan dus gewoon de laatste 4 dagen van de maand niet meer pinnen... :-?
Geld uitgeven dus geen probleem... het beheren en sparen is wat minder goed ontwikkeld bij mij...

Ik realiseer me zonet trouwens dat vandaag de laatste dag is dat ik die geniale fantastische auto nog niet in mijn bezit heb... Hoe te gek....
Natuurlijk vertel ik morgen in alle kleuren en geuren hoe ik met dat ding voor het eerst de snelweg ben opgegaan... (Heeft iemand nog tips...??? ) :wink:

Ik ga werken in de bios, hoop ook vanavond te weten of ik nog mee kan richting ardennen....
Laters!

mariek
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 53902Bericht jbeekmann »

tips... euh... Hij heeft maar vier versnellingen! Enneh... met één van die twee hendeltjes in de buurt van je versnellingspook zet je de klep onder je voorruit dicht (mocht je het koud hebben) Als je de verkeerde indrukt gaat de motorkap open, dat merk je dan vanzelf :)

Ik kreeg vandaag het mailtje dat er betaald moest worden voor het eerste weekend Back to Basic. Best kans dat er dan wat mensen afhaken wiens plaats jij dan mooi kan innemen!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3144
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: geld...

Bericht: # 53908Bericht Hanz »

mariek schreef:Ik ga werken in de bios
bios in Utrecht? Welke?
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

bios

Bericht: # 53932Bericht mariek »

In springhaver...ken je die?
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

jammer jammer

Bericht: # 53947Bericht mariek »

Gister werd de auto gekeurd... En helaas helaas op 2 dingen weer afgekeurd... Op de remleidingen was een bruin plekje te zien... Dus die moesten vervangen worden. De benzinedop (?!) werd ook afgekeurd... Daar zit een soort van nooddopje op, zonder slotje of wat dan ook... Vonden ze niet oke... De remleidingen zijn inmiddels geheel vervangen (wat ziet dat er dan mooi nieuw uit...) en de dop is in bestelling... Vanmiddag gaat ie weer naar de keuring, hopen dat het dan wat beter uitpakt!

Ik laat jullie weten als hij eindelijk in Utrecht staat...

Groetjes mariek

ps. ik krijg maar geen inschrijfbrief van de r4 club... Of duurt dat wel een tijdje voordat ze dat opsturen?
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 53949Bericht R4F6GTX Automaat »

De snelheid waar de R4club zijn inschrijving regelt kán wel eens een poosje overheen gaan. Het wordt op vrijwillige basis gedaan door mensen die het naast een fulltime baan erbij doen. Maar als je nu al iets hebt laten weten heb je kans dat je wel een reactie hebt rond Pinksteren en je clubkaartje krijg je dan rond de zomervakantie... misschien ietsje eerder :P
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

verzekering

Bericht: # 53958Bericht mariek »

Ivm de verzekering hoop ik dat het net iets sneller komt... ;)
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 53973Bericht Boerammetje »

Ik ben inderdaad benieuwd wanneer die 4 nu eens in Utrecht gespot kan worden! Weet iemand overigens wie de eigenaar vcan die gespotte bordeaux rode 4 uit de jaren 70 is, MB-??-?? die in Utrecht en omstreken huist?
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 53976Bericht mariek »

Weet iemand overigens wie de eigenaar vcan die gespotte bordeaux rode 4 uit de jaren 70 is, MB-??-?? die in Utrecht en omstreken huist?
Bij De Vloer ergens in de buurt (in Utrecht) staat ook zo'n leuke blauwe.... en daar staat dan ook best vaak een bordeaux rode... Maar dies niet uit de jaren '70 geloof ik...

Sorry, ik mix 6 verschillende topics hier......
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 53977Bericht Boerammetje »

De Vloer? Da's volgens mij niet bij mij in de buurt... Ik ken een rode, een gele met bloemen, 2 blauwe en een jaren 70 witte... Die bordeaux rode is een bestelletje, F4 in de volksmond...
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 53979Bericht mariek »

De vloer is achter het politiebureau op de tolsteeg.... Geloof ik... :-?

Kheb zonet mijn eertse autoradio gekocht... voor bandjes... Foeilelijk maar dat was ook de bedoeling... Wordt er wel eens in een r4 ingebroken?? Misschien ist dan slim om hem extra te beveiligen... Maar ja, ik ken alleen de AXA sloten voor de fiets... Heb er inmiddels al 80 moeten kopen geloof ik ivm illegale utrechtse fietsenhandel...

Kvind het trouwens echt wel tof dat iedereen een beetje mee denkt... En dat terwijl ik net nieuw ben... (snif...)
Plaats reactie