vraagje aan Folkert (of een andere Race-rakker)
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring01.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring02.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring03.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring04.jpg
Hier is het nog niet helemaal af... Imagine a nice hoeklijntje (stukkie ijzer) tussen die blokken om ze aan elkaar te maken...
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring02.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring03.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring04.jpg
Hier is het nog niet helemaal af... Imagine a nice hoeklijntje (stukkie ijzer) tussen die blokken om ze aan elkaar te maken...
Maar ik neem wel aan dat je voor dat andere motorblok bij de rdw langs moest om de boel street-legal te krijgen. Heb je dat dan met originele vering gedaan? Gaat de boel dan niet ivm het extra gewicht voorover hangen?Wat heeft de RDW hiermee van doen? Het leuke van klemmen met boutjes is dat je die weer los kan draaien... Ergo: het zwikje is heel eenvoudig weer te verwijderen
Wat die dempers betreft ging ik er al vanuit dat dat vooral voor de stugheid was maar wou ff zeker weten.
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring05.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring06.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring07.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring08.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring09.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring10.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring11.jpg
Hier is het dan wel af... Wat foto's van voor en achter door elkaar...
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring06.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring07.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring08.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring09.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring10.jpg
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... ring11.jpg
Hier is het dan wel af... Wat foto's van voor en achter door elkaar...
Eh... Dat zou wel heel netjes zijn. Het mag van de apk (4 cilinders/lpg op kenteken) en de verzekering weet ervan...Op 2002-09-25 09:33, schreef an3s:
Maar ik neem wel aan dat je voor dat andere motorblok bij de rdw langs moest om de boel street-legal te krijgen. Heb je dat dan met originele vering gedaan? Gaat de boel dan niet ivm het extra gewicht voorover hangen?
En, ja, het is met de originele veren. En waarom zou die voorover gaan hangen? Ik mag toch ook wel een kratje bier voor de passagiersstoel zetten. Gaatie ook niet van voorover hangen... Het blokje heeft wat dat betreft nog het meeste effect...