vraagje aan Folkert (of een andere Race-rakker)

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 9976Bericht Folkert »

an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 9993Bericht an3s »

Wat heeft de RDW hiermee van doen? Het leuke van klemmen met boutjes is dat je die weer los kan draaien... Ergo: het zwikje is heel eenvoudig weer te verwijderen
Maar ik neem wel aan dat je voor dat andere motorblok bij de rdw langs moest om de boel street-legal te krijgen. Heb je dat dan met originele vering gedaan? Gaat de boel dan niet ivm het extra gewicht voorover hangen?

Wat die dempers betreft ging ik er al vanuit dat dat vooral voor de stugheid was maar wou ff zeker weten.
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 9994Bericht an3s »

mooie foto's. Ook wel lekker bruut uitgevoerd. Ik neem aan dat je achter gewoon een zo'n blokje halverwege om beide stangen hebt geklemd?
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 10010Bericht Goof »

Netjes, nou alleen nog een laagje bitumen erop om het af te werken.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 10022Bericht Folkert »

Op 2002-09-25 09:33, schreef an3s:
Maar ik neem wel aan dat je voor dat andere motorblok bij de rdw langs moest om de boel street-legal te krijgen. Heb je dat dan met originele vering gedaan? Gaat de boel dan niet ivm het extra gewicht voorover hangen?
Eh... Dat zou wel heel netjes zijn. Het mag van de apk (4 cilinders/lpg op kenteken) en de verzekering weet ervan...
En, ja, het is met de originele veren. En waarom zou die voorover gaan hangen? Ik mag toch ook wel een kratje bier voor de passagiersstoel zetten. Gaatie ook niet van voorover hangen... Het blokje heeft wat dat betreft nog het meeste effect...
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 10023Bericht Folkert »

Netjes, nou alleen nog een laagje bitumen erop om het af te werken.
Ja.. ff verven ofzo... zou in de toekomst wel iets aan moeten gebeuren...
Leuverink
Berichten: 177
Lid geworden op: do dec 27, 2001 2:00 am
Locatie: Gaanderen

Bericht: # 10075Bericht Leuverink »

ik had ook even een vraagje voor jou Folkert. Bij jou steekt de bak ervoor aan uit. Inclusief wat bedrading. Kan dat bij RDw/apk...of doe je zelf apk ofzo. Omdat dat zo open ligt.
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 10089Bericht Folkert »

Nou, dr zit nog wel een bumpertje voor en er steekt niet scherps uit, dus dat mag van de APK...
Plaats reactie