wie kan mij helpen met de remmen

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gast

Bericht: # 9195Bericht Gast »

help de remmen van mijn4 werken niet.de remleidengen zijn goed,en ik heb geen geld om hem naar een garage te brengen,wil je me helpen voor een klijne vergoeding,ik woon in wijchen (bij nijmegen)
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 9231Bericht Ron »

Voor de meesten hier een interessante vraag : mannelijk of vrouwelijk?
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 9232Bericht Ron »

Sexist dat ik ben, het gaat om een vier natuurlijk, geslacht van de eigenaar maakt in principe niets uit. Wijchen klinkt te ver voor mij. Kom naar Friesland, daar willen een heleboel mensen uitsloven. Ik weet het zeker.
Gast

Bericht: # 9245Bericht Gast »

dag ron
friesland is voor ons nu nog te ver.maar als de remmen in orde zijn komen we zeker eens naar friesland.groetjes son en dave
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 9249Bericht Ron »

Dat was metonymisch bedoeld. "Kom naar Friesland" betekent deze maand : kom naar het kampeerweekend. Je weet wel, dat treffen wat georganiseerd wordt. Daar lopen op één dag wel meer dan honderd liefhebbers rond. De meesten met gereedschap en in ieder geval een flinke kist vol met kennis. Voeg daarbij dat het een R4 evenement is, en het lijkt me sterk dat je er niet wijzer vandaan komt. En dan, stel dat het niet zo is, dan is het wel mooi het gezelligste bakkie koffie wat je die dag gedronken hebt. Denk ik.
--edit--
Ik lees net dat je de remmen niet vertrouwd om mee te rijden. Tsja, dan is het niet verstandig.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2002-09-07 14:31 ]</font>
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 9255Bericht Goof »

Wijchen: Patrick Berends, die heeft iets met de r4, dus das de aangewezen man, of ie het voor weinig wil doen, weet ik niet, ken hem verder ook niet persoonlijk, maar heb er meer als eens contact mee gehad, via mail we l te verstaan.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Plaats reactie