HELP!

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gast

Bericht: # 7752Bericht Gast »

Ik wil graag een geel-oranje r4 kopen uit Duitsland, maar er is het een en ander mis aan. Er moet nl. aan de bodem gelast worden, iets met de 'sporstang', en ze weten niet of de remmen nog goed zijn. Het probleem is dat de garage er niks meer aan wil doen. Ik moet er dus mee naar Nederland rijden, maar ze weten daar niet of dat dus wel zo verstandig is. Het is niet zo ver (200km), maar toch.. Is het wel verstandig om deze auto te gaan kopen? Heeft iemand van jullie R4 freaks nog zin en tijd om me van een reparatie-adviesje te dienen (hoe en waar want lassen kan ik absoluut niet zelf!)En is er iemand die evt. zin zou hebben mee te gaan?

groeten, Emma

p.s. de auto staat op:
http://home.mobile.de/Auto-Majerowski
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 7761Bericht Goof »

Emma, het is misschien verstandif als je jezelf eerst even registreerd, dan weten wij ook meteen waar je vandaan komt en weten de echte freaks wie zich aangesproken moet voelen om je te helpen of van advies te dienen. Ook weten we dan meteen naar welke r4 garage we je eventueel door kunnen sturen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
JANSSEN
Berichten: 25
Lid geworden op: zo aug 04, 2002 2:00 am
Locatie: Zevenaar

Bericht: # 7775Bericht JANSSEN »

op de foto ziet hij er goed uit en de prijs is ook leuk vind ik als ik jou was zou ik het gewoon doen, je kunt hem ook ophalen met een autotrailer als die tot je beschikking kan krijgen ben je misschien nog goedkoper uit :wink:
Emma
Berichten: 67
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 7784Bericht Emma »

Alsjeblieft Goof,

uit Delft dus

en die van Otillie, is dat nog een idee voor mij?
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 7788Bericht Goof »

Kijk, uit delft, dan moet je maar eens met Holder gaan praten, die weet waarschijnlijk wel een aantal adressen om je vooruit te helpen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Emma
Berichten: 67
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 7791Bericht Emma »

Je zit wel leuk op de route naar Geldern/DUI als ik zo vrij mag zijn..

Maar wat denk je van de r4 van Ottilie?
holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 7841Bericht holder »

Ah.. Ik heb er eerlijk gezegd weinig verstand van. Ik koop auto's impulsief en/of compulsief. Voor weinig geld. Tot nu toe gaat dat uitstekend. Ik raad je aan hetzelfde te doen :smile:

(En als ik het niet weet vraag ik het aan Da-Goof :grin: )
F6-tôlée ('84) en een P304 SM ('75).
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 7853Bericht Goof »

goh, wat een eer :lol:
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
SJEF
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mei 22, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 8239Bericht SJEF »

He Emma, je kan natuurlijk ook mijn
turqouise groene r4 kopen (originele lak). Heb net de kokerbalken achter professioneel laten lassen, nieuwe tectiel laag, remcilinders vervangen, nieuwe remleidingen achter. Bodem plaat is goed. Er is alleen nog wat las werk bij de kriksteunen voor. hij mag weg voor 1200 euro. 119.000km Ben erachter gekomen dat het toch handiger is om surfspullen met een busje te vervoeren. Oja, ik moet hem nog wel door de apk halen volgende week ofzo.
Emma
Berichten: 67
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 2:00 am
Locatie: Delft

Bericht: # 8242Bericht Emma »

heel lief sjef (mooie kleur!)maar 1200 euro is voor mij een gemene grap; mijn budget reikt nog niet eens tot de helft!
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 8248Bericht Goof »

jammer voor emma, maar ik denk dat sjef hem wel kwijt raakt, want die kleur is uiterst zeldzaam op een r4.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 8251Bericht holder »

Waar staat ie in Delft, Sjef? Gewoon om te zien hoor. Verder geen belangstelling.
Plaats reactie