Renault rendez-vous 10sep. Raalte

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Renault rendez-vous 10sep. Raalte

Bericht: # 76857Bericht jbeekmann »

Deze Renault meeting heeft in 2006 het thema:
"De Renault 5 1972 - 1984"

Met tot nu toe op het programma:

's morgens vanaf 10 uur:
Kramen met miniaturen
Kramen met Algemene Renault onderdelen
Kramen speciaal voor de Renault 5 (oud en nieuw model)
Een complete borduurstudio; op locatie laten borduren van T-shirts, petjes, etc!

De catering met terras; voor de nodige snacks / broodjes en drinken!

Een foto studio; om de geliefde auto speciaal op de foto te laten zetten!

En nog véél meer verrassingen .......

's middags:
Uiteraard gaat bovenstaande de gehele dag door!
Tour/puzzelrit voor de liefhebbers; rond rijden in de omgeving naar een speciale bestemming en met o.a. een speciaal aandenken!

's avonds:
Afsluiting van de dag, compleet met muziek e.d., waar ook de catering aanwezig zal zijn

Over de gehele dag zal er een verkiezing van de mooiste / snelste / leukste / roestigste Renault zijn, vanaf het moment van binnenkomst tot eind van de dag zullen de wagens bekeken en "gekeurd" worden door een "vakbekwame" jury.

Aan het eind van de middag zal de mooiste / snelste / leukste / roestigste Renault bekend gemaakt worden!
De verkiezing zal dus uit meerdere categorieën bestaan, onderverdeeld in o.a. leeftijden van de wagens, sportiviteit, etc.
En..... er zijn leuke prijzen mee te winnen!

Deelname is gratis! Aanmelden voor de verkiezing kan op de dag zelf of van te voren per mail

--------------------------------------------------------------------------------

Indien je onderdelen e.d. aan wilt bieden, een ander soort kraam wilt of ons gewoon wilt sponsoren (met naam en toenaam), neem dan contact met mij (Yvo) op

Aanmelden voor de meeting niet perse nodig, maar wel gewenst i.v.m. de catering e.d. zodat we er rekening mee kunnen houden!
Aanmelden voor de dag en / of avond liefst per mail of anders telefonisch op 06 - 1880 1573

Voor verdere vragen: mail me of bel me 's avonds: 06-1880 1573

Zie ook: http://www.artvo.nl/

Yvo
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 76866Bericht brecht »

Leuk! Mooie omgeving! komt een van de nieuwste forumleden niet uit Raalte, of was dat Aalten?

En oet je zelf kiezen in welke categorie je mee wilt doen? "mooiste / snelste" ga ik niet redden, maar ik twijfel nog tussen "leukste / roestigste" :lol:
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 77995Bericht Rodeo-6 »

Doe maar "roest" zit je altijd in de prijzen (sip)
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie