En weer een jaartje APK

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

En weer een jaartje APK

Bericht: # 48036Bericht Willem de Zwijger »

Vanochtend de GTL gekeurd: onderste fusee kogel en stuurkogel hadden speling. Baas gebeld dat hij het maar even moet uitzoeken. Fusee kogel had ik nog liggen, stuurkogel bij Brezan besteld 10:00 uur, 14:00 uur geleverd (vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan), tot 15:00 uur alles gemonteerd en olie ververst, en weer op naar de APK boer, 16:00 uur papiertje dankbaar in ontvangst genomen. Joepi !
Enige complicatie: bij het afslijpen van de nieuwe boutjes voor de bevestiging van de fuseekogel terwijl ik nog wel dacht: heel voorzichtig, anders heb je een snee in je nieuwe hoesje.... schoot ik met het haakse slijpertje met zo'n heerlijke 1 mm schijf toch net 5 mm uit en had ik een snee in mijn nieuwe hoesje. Gelukkig had ik nog een kogel liggen. En later bleek het hoesje van de gesloopte stuurkogel herbruikbaar.
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 48038Bericht Bruutmans »

Superdesuper Willem!!! :lol:

Dit is een "ik word weer vrolijk na een dag hard werken story"
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 48046Bericht Diana »

Afbeelding Joepie Afbeelding

Goed hoor!! Afbeelding
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 48054Bericht Supersuus »

Mijn smurf is bijna goedgekeurd vandaag!
Alleen een koplamp vernieuwen, dat ga ik zondag doen en maandag afmelden! :D Yes!
Plaats reactie