Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!
Moderators: R4F6GTX Automaat , Rik H. , Mark4GTL , Nando
Ron
Berichten: 1721 Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis
Bericht: # 38588Bericht
Ron » do jun 03, 2004 9:20 pm
Op 2004-06-01 22:01, schreef sir lochlander:
Begin die maar is te zoeken
de allerlaatste 4
De laatste 100(0) zijn in ieder geval wel herkenbaar. Dat is de serie "bye bye", en is een van 1000 tot 1 genummerde reeks. Herkenbaar aan een plaatje op het dashboard.
Ik heb er ooit eentje te koop zien staan in Frankrijk voor ik dacht ongeveer 4000 gulden. Was dat een koopje? Het was ongeveer 4 jaar geleden. Nummer was ergens in de 700 geloof ik.
Was roestig en gebruikt. Zag er verder gewoon uit als een 4. Maar ja... het idee....
Moaske
Berichten: 286 Lid geworden op: ma jun 03, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:
Bericht: # 38615Bericht
Moaske » do jun 03, 2004 11:32 pm
De mijne is dan wel niet DE laatste, maar wel een van de laatste F4's volgens mij (de 1108cc versie)
Van '88, dus toch aardig in de buurt van die van jullie Zansje
[edit: is dus wel een belgies import inderdaad, moet nog naar RDW]
_________________
Beige Renault 4F6 uit 1985 met rode girafon (die's TE KOOP), en een nog in te voeren legergroene R4F4 combi
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moaske op 2004-06-03 23:33 ]</font>
hobbes
Berichten: 112 Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent
Bericht: # 38634Bericht
hobbes » vr jun 04, 2004 12:31 am
'88.. ik zat me al af te vragen of ze de Fjes ook tot't laatst zijn blijven maken...
Welkom bij de
club
hobbes
Berichten: 112 Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent
Bericht: # 38635Bericht
hobbes » vr jun 04, 2004 12:33 am
Dat geldt voor iedereen met jonge 4tjes dus he
W111
Berichten: 116 Lid geworden op: ma mei 10, 2004 2:00 am
Locatie: Weert
Bericht: # 38637Bericht
W111 » vr jun 04, 2004 12:54 am
1989 was het laatste jaar voor de F4tjes.
1985 het laatste jaar voor de F6jes
Toppunt van arrogantie ? ..... Denken dat je op mij lijkt.
Bauke
Berichten: 450 Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen
Bericht: # 38653Bericht
Bauke » vr jun 04, 2004 9:39 am
Dan zit ik met een F6 combi uit 86 toch wel aan de late kant!
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
W111
Berichten: 116 Lid geworden op: ma mei 10, 2004 2:00 am
Locatie: Weert
Bericht: # 38664Bericht
W111 » vr jun 04, 2004 10:22 am
Overjarig misschien? Misschien een van die '85ers die vanaf het begin al niet wilde starten en heeft er dus een stuk langer over gedaan om van Bois de Boulogne naar Pays Bas te komen...
Toppunt van arrogantie ? ..... Denken dat je op mij lijkt.
Goof
Berichten: 1782 Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206
Bericht: # 38676Bericht
Goof » vr jun 04, 2004 12:16 pm
of een showroommodel dat pas laat op kenteken is gezet.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Folkert
Berichten: 1447 Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken
Bericht: # 38682Bericht
Folkert » vr jun 04, 2004 1:00 pm
Op 2004-05-26 12:14, schreef jbeekmann:
Op 2004-05-26 11:11, schreef Trelleur:
(...) Met een katalysator heb je ook injectie nodig (...)
Dus je wilt beweren dat alle auto's na jan. '93 injectie hebben?
Reken er maar op! Vanaf 1994 gelden de Euro2 emissieeisen, waarbij de kat een verplicht item is.
-Trelleur-
Berichten: 852 Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede
Bericht: # 40307Bericht
-Trelleur- » do jul 08, 2004 10:44 am
Op 2004-06-04 00:54, schreef W111:
1989 was het laatste jaar voor de F4tjes.
1985 het laatste jaar voor de F6jes
Wacht eens even, de F4 is gemaakt tot het eind in 1992!
'89: 9886 stuks
'90: 6282
'91: 3408
'92: toch nog 201 stuks
Die laatste F4's hoef je niet in Frankrijk te zoeken, want daar werden ze vanaf '89 ook niet meer verkocht. In Slovenië dan misschien?
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Nando
Berichten: 242 Lid geworden op: vr dec 14, 2001 2:00 am
Locatie: Boxmeer
Contacteer:
Bericht: # 40312Bericht
Nando » do jul 08, 2004 5:00 pm
Volgens de papieren is mijn F4 in 1989 voor het eerst van een Belgisch kenteken voorzien.
Dus hij is of van 1989 of in dat jaar geimporteerd.. Ik vraag het me nog steeds af en zou best weleens willen weten hoe het zit.
Is zoiets niet aan een of ander nummer ofzo te zien?
--------------------------------------------
http://www.nando.nl
--------------------------------------------
Goof
Berichten: 1782 Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206
Bericht: # 40313Bericht
Goof » do jul 08, 2004 5:36 pm
Ik denk dat zoiets echt wel ergens in het chassisnr. verwerkt zit. Bij de kleurcode staat overigens ook in code vermeld waar de auto geproduceerd is en op welke lijn.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Rudolf2
Berichten: 1717 Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm
Bericht: # 92863Bericht
Rudolf2 » zo sep 30, 2007 12:34 pm
En ik heb een GTL die in januari 1987 in Nederland op kenteken is gezet.
MVG, Rudolf
r4ever
Berichten: 38 Lid geworden op: ma jul 16, 2007 9:05 pm
Locatie: Almere-buiten
Bericht: # 93227Bericht
r4ever » vr okt 12, 2007 11:38 pm
Ik rijdt dagelijks in een 92er, uit Augustus , dus bijna een van de laatste.
Geen Byebye, maar een Clan.
van ons:TwingoI 2007, R4L 1961pr.nr.9578! R16T.A. 1969, en wat fietsen...
Luuthje
Berichten: 166 Lid geworden op: ma dec 12, 2005 1:08 pm
Locatie: Oosterhout (gld)
Contacteer:
Bericht: # 93235Bericht
Luuthje » za okt 13, 2007 2:03 pm
Ik geloof dat er een F4tje tekoop staat uit 1990 onder de rubriek vraag en aanbod!
Groeten Luuth
(1987) R4 F4, (1981) R5 alpine, (1987) Trafic 4x4, (1983) Renault GTL 18 break