R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Erik
Berichten: 664
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 32067Bericht Erik »

Toch niets mis mee dat ze naar afrika gaan!!! Daar blijven ze langer rijden dan hier. En mensen vooral taxichaufeurs zijn er erg blij mee. En R4 genoeg in europa te krijgen voorraad is echt niet op! Het is geen Ds en de prijzen blijven in frankrijk gelukkig nog wel laag!
Project rodeo6b schiet op.
Gebruikersavatar
hobbes
Berichten: 112
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent

Bericht: # 32071Bericht hobbes »

helemaal mee eens, bovendien is de vraag ginder blijkbaar gewoon een stuk hoger, anders zou men niet al die moeite doen van er een hele boot mee vol te laden en die vervolgens in dakar ofzo weer ontscheept proberen te krijgen etc.
Nathalie
Berichten: 40
Lid geworden op: zo feb 03, 2002 2:00 am
Locatie: Zeeland

Bericht: # 32089Bericht Nathalie »

Vandaag een donker blauwe gezien op het parkeerterrein van de Avans Hogeschool (hogeschoollaan) in Breda. Ik was te ver weg om het nummerbord te kunnen zien....
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 32323Bericht Diana »

Gisteren in Kinderdijk een witte GTL met bruin geverfde bumpers en die dingen aan de zijkant waren ook bruin gemaakt!

Sorry, maar ik vond het geen potje! :sad:
Esther-VL

Bericht: # 32351Bericht Esther-VL »

het was weer een ouderwetse R4-spot dag, 5 in totaal vandaag
in Gent op de ring een Legergroene F4-combi
Dan op de E17 van Gent naar Antwerpen thv Dendermonde werd ik gepasseerd door een witte TL.
In Sint Niklaas zag ik twee oranje GTL van de wegendiensten en terug in Gent zag ik een rode GTL.
Geen clubstickers of wat dan ook; het was allemaal in België.
Ik heb niet de indruk dat R4's schaars worden
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 32355Bericht R4F6GTX Automaat »

Zijn die twee ((sinas)appeltjes van) oranje van Sinterklaas al naar Nederland?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
hobbes
Berichten: 112
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:00 am
Locatie: nederlander in Gent

Bericht: # 32392Bericht hobbes »

Ja maandag de 9de was zeker een goeie r4 spot-dag: 's ochtends in Wageningen op de parkeerplaats achter de Albert Hein een beige GTL, 's middags toen ik van Wageningen richting Rhenen reed, reed ik achter een soort appelblauw-zeegroene GTL (sloeg linksaf bij de Gamma), en 's avonds terug in Gent zag ik een witte rijden op de coupure, ik kon niet goed onderscheiden welk type het was.
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 32394Bericht brecht »

jij maakt kilometers!

gisteren OP het terras van cafe Xieje bij Den Haag hollands spoor een beige Rally F4 gespot. Helemaal bestikkerd, compleet met koeienvanger en alpine stuur van da goof en CX stoelen. Eigenaar was waarschijnlijk lid want de hele motorkap was ongeveer gevuld met een clubsticker :wink:

(zag er mooi uit Jasper! suc6 nog ff deze week en veel plezier in de woestijn)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 32402Bericht R4F6GTX Automaat »

Ik heb de laatste week ook veel kilometers gereden, ongeveer 1000, maar geneen R4tje gezien... behalve die waar ik in reed natuurlijk. :sad:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Nathalie
Berichten: 40
Lid geworden op: zo feb 03, 2002 2:00 am
Locatie: Zeeland

Bericht: # 32480Bericht Nathalie »

Op 2004-02-11 21:25, schreef R4F6GTX Automaat:
Ik heb de laatste week ook veel kilometers gereden, ongeveer 1000, maar geneen R4tje gezien... behalve die waar ik in reed natuurlijk. :sad:
Jij rijdt duidelijk op de verkeerde wegen
:wink:
Zag vandaag een knaloranje met zwaailicht, op het terrein van de kazerne in Breda...viel op tussen al het legergroen!!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 32554Bericht R4F6GTX Automaat »

Niet altijd, vandaag zat er eentje een paar auto's achter mij. Een knalrode GTL met een rode voorbumper. In Eindhoven, ook te wachten voor een rij sukkels die niet opschoten aan een stoplicht. Ik zwaaide en hij of zij zwaaide terug. Wie wasda?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Esther-VL

Bericht: # 32556Bericht Esther-VL »

Vandaag in Middelburg zag ik een bordeaux-rode GTL geparkeerd staan, kenteken J?-04-PK, aan de Dam.
Mét clubsticker en nog een sticker met de volgende kreet:
'Renault vier rijders vieren het met hun viertje'
estafessie
Berichten: 120
Lid geworden op: di nov 05, 2002 2:00 am
Locatie: Hoorn nh

Bericht: # 32582Bericht estafessie »

Die bordeauxrode in Middelburg hebben wij vorige week ook 2x zien staan! En een lichtblauwe in Koudekerke? Of daar in de buurt.
Waren een weekje op vakantie in Zeeland met het witte 4tje van Mams zodoende :roll:

Terug reis was trouwens minder prettig: zijn thuis gebracht met een bergingsauto van de ANWB! Op de A7, in de bocht bij Purmerend ging het helemaal mis, maar het is levensgevaarlijk om daar te gaan staan dus we zijn heel langzaam door gesukkeld de afrit af, maar waarschijnlijk al te laat: motor vastgelopen :sad: Hoe gaat dit aflopen ?
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 32588Bericht R4F6GTX Automaat »

Andere motor erin? Heb er nog wel eentje liggen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gast

Bericht: # 32593Bericht Gast »

[quote]
Op 2004-02-14 16:50, schreef estafessie:
Die bordeauxrode in Middelburg hebben wij vorige week ook 2x zien staan! En een lichtblauwe in Koudekerke? Of daar in de buurt.
Waren een weekje op vakantie in Zeeland met het witte 4tje van Mams zodoende
[quote]

Die bordeaux rode woont volgens mij in Middelburg zuid, en die lichtblauwe komt inderdaad uit Koudekerke.

Ik zag donderdag een witte r4 in Vlissingen, op de Vissermanserve (in het centrum) geparkeerd staan...waren jullie dat toevallig dan??

En sterkte met het viertje!!!
Plaats reactie