knipperlichten

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
peter004
Berichten: 1
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Breda

Bericht: # 3097Bericht peter004 »

Van mijn F4 gaan de linker-knipperlichten 2x zo snel als de rechter, geen lampje stuk, relais en schakelaar heb ik reeds vervangen. Help mij, ik word extreem zenuwachtig wanneer ik linksaf moet slaan.
holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 3099Bericht holder »

Hmm*. Zou dat typisch Renault zijn. Had dat al met een r5, met name met warm weer. En laatst ook met mijn Viertje. Maar dat was na een paar tellen weer weg. Waarschijnlijk wordt de gast achter jou er nog zenuwachtiger van. "Die wil wel erg graag naar links."
Leuverink
Berichten: 177
Lid geworden op: do dec 27, 2001 2:00 am
Locatie: Gaanderen

Bericht: # 3103Bericht Leuverink »

Aarde?
Kheb ook vaak dat probleem gehad met mn f6. klap er tegen aan en dan doet ie het wel weer. maar het probleem van mij ligt dus aan de aarde. kweenie of dat ook het probleem is bij jou...vreemd. Knipper het stadslampje ook mee?
mad
Berichten: 19
Lid geworden op: di feb 05, 2002 2:00 am
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht: # 3110Bericht mad »

Dat is je bedrading. die van je lampjes. Zitten waarschijnlijk een beetje lossig. zo opgelost even aan heen en weren en als ze stoppen met gezuwknipper dan is dat t. (bedrading bij je knipperlicht onder je koplamp die!) Anders zekeringetje of er is een ander lampje stuk die naast je knipperlicht dus niet dat orange lampje maar die witte die aangaat als je je lampen aan doet, die dus.

Kan zijn dat je rubber van je lichtjes beetje door zijn dan komt er vocht bij en dan willen ze ook nog wel eens dubbel knipperen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mad op 2002-03-27 18:30 ]</font>
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 3120Bericht Ron »

Ik schaar me achter Mad. Dat zijn tot nu toe precies alle euvels die mijn mijn 4 aan de orde waren.
Plaats reactie