Remdrukverdeler

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan-San
Berichten: 325
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Maastricht

Bericht: # 29259Bericht Jan-San »

Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?

Wie kan de mist voor mij wegblazen....


(Heb geen boek bij de hand dus vandaar de vraag ook.)

_________________
R4F4 Alpine tuning project RULES!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan-San op 2003-11-13 15:17 ]</font>
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 29261Bericht an3s »

Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 29267Bericht Goof »

En wie kan me vertellen hoe dat bij de 5AT zit? die heeft namelijk maar 3 uitgangen op z'n hoofdremcylinder en die van een GTL past niet op de bekrachtiger.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Jan-San
Berichten: 325
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Maastricht

Bericht: # 29271Bericht Jan-San »

Dat zoeken we op!
AfbeeldingR4F16 Alpine vliegt prima!Afbeelding
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 29276Bericht R4F6GTX Automaat »

Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?

_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.

Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:41 ]</font>
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 29278Bericht R4F6GTX Automaat »

Op 2003-11-13 10:36, schreef Jan-San:
Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?
Arm hoofd. Afbeelding
Als je nou een remdrukverdeler pakt met 3 in/uitgangen, zoals die je bij mij aan het slopen bent?

_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.

Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:46 ]</font>
Gast

Bericht: # 29288Bericht Gast »

Op 2003-11-13 20:41, schreef R4F6GTX Automaat:
Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?
Weet ik niet precies. Heeft die drukverdeler niet gewoon ook 2 gescheiden circuits?
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 29289Bericht an3s »

Ja hoor, het is weer eens een drukke dag geweest en dus vergat ik weer eens in teloggen. Sorry, dat was ik dus.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Plaats reactie