Remdrukverdeler
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?
Wie kan de mist voor mij wegblazen....
(Heb geen boek bij de hand dus vandaar de vraag ook.)
_________________
R4F4 Alpine tuning project RULES!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan-San op 2003-11-13 15:17 ]</font>
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?
Wie kan de mist voor mij wegblazen....
(Heb geen boek bij de hand dus vandaar de vraag ook.)
_________________
R4F4 Alpine tuning project RULES!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jan-San op 2003-11-13 15:17 ]</font>
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.
_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.
Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:41 ]</font>
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Arm hoofd.Op 2003-11-13 10:36, schreef Jan-San:
Ik ben nu al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over het volgende:
Hoe werkt de remdruk verdeler met 4 uitgangen? Komen er dan echt twee kabels van voor? Heb je dus een hoofdremcylinder met 4 uitgangen nodig?
Als je nou een remdrukverdeler pakt met 3 in/uitgangen, zoals die je bij mij aan het slopen bent?
_________________
Leuke viertjes o.a. F6 automaat, F6 Sinpar(4x4), F6 Nato.
Ik zoek een 1935-1942 Packard Super 8.
Ille potens sui laetusque deget
qui licit in diem dixisse Vixi
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-11-13 20:46 ]</font>
Weet ik niet precies. Heeft die drukverdeler niet gewoon ook 2 gescheiden circuits?Op 2003-11-13 20:41, schreef R4F6GTX Automaat:Niet helemaal waar, de beide remleidingen komen weer samen in de remdrukverdeler, waar beide achterwielen op aangesloten zijn. Hoe zit dat dan?Op 2003-11-13 12:15, schreef an3s:
Ja, die is voor een R4 met gescheiden remsysteem dat op de GTL zit na 1983. In dat geval komen er dus twee remleidingen vanaf de hoofdremcilinder naar achteren. 1 voor elk wiel.