Stelmoer versnellingsbak
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ja, mijn R4 staat al meer dan 13 jaar in Dommelen. Heb hem echter de laatste 8 jaar weinig gebruikt, omdat ik toen in Zwitserland woonde (ca. 200 km per jaar gereden). Ben sinds 1.5 maand terug en hij heeft nu al meer gereden dan de laatste 4 jaar bij elkaar. Nu kan ik ook weer klussen, vandaar mijn vraag. Ivo
-
-
Ik woon in 't Gegraaf. Gegraaf 1 geloof ik. Je hebt 1 en 2, al weet ik niet wie welke is. Links van de Waalreseweg zit de ene, rechts de andere. Ik zit in de "jam" de andere zijn de "confiture", je-weet-wel, grotere huizen, dikkere nekken en zo.
Nee, op Hertog Jan heb ik niet gezeten. Ik heb de schooling in Eindhoven gehad. Jij? Ik wil komen kijken naar je R4. Kom jij trouwens zaterdag ook naar de piknik?
Nee, op Hertog Jan heb ik niet gezeten. Ik heb de schooling in Eindhoven gehad. Jij? Ik wil komen kijken naar je R4. Kom jij trouwens zaterdag ook naar de piknik?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
piknik staat niet in het clubblad, maar hier op het forum. http://www.r4club.nl/phpBB/viewtopic.ph ... forum=3&43
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Helaas kan ik dit weekend niet naar Dommelen komen, zaterdag komt er een deel van mijn spullen (Mijn R4 waarschijnlijk ook).
Volgende keer graag. Misschien kunnen we wat afspreken in het weekend van 25 oktober.
Wat is je telefoonnummer ?
Mijn mail: ivo.baijens@clariant.com
Volgende keer graag. Misschien kunnen we wat afspreken in het weekend van 25 oktober.
Wat is je telefoonnummer ?
Mijn mail: ivo.baijens@clariant.com