Nieuw project, F6

Voor de grote klussen kun je hier je verhaal (en foto's) kwijt!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

lordje
Berichten: 668
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167986Bericht lordje »

Hallo Paul schakelaar van koelkastdeur of i.d. In de deuropening bouwen. Moet je weleven de deur openlaten todat je alles gevonden hebt. Groeten.
Gebruikersavatar
harbourseal
Berichten: 1813
Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167989Bericht harbourseal »

Ha Paul,
Als het goed is heeft je F6 tegen het hemeltje vooraan boven de spiegel een interieur lampje.
Ik heb die zelf vervangen voor een lampje dat ik bij Ikea gekocht heb met batterijen en drie ledlampjes.
geeft best wat licht. Laat ik wel zien als ik langskom voor die stabilisator plaat voor mijn motor.
Groet, Robert
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub

Witte Aygo X voor mijn vrouw
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167994Bericht R4F6GTX Automaat »

mijn hemeltje is weg; er zit een zonnedak in; boven de raam zit een console, bak met allemaal schakelaars. Ik zal eens kijken, misschien dat het snoertje er nog wel zit...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167995Bericht R4F6GTX Automaat »

lordje schreef:Hallo Paul schakelaar van koelkastdeur of i.d. In de deuropening bouwen. Moet je weleven de deur openlaten todat je alles gevonden hebt. Groeten.
dat wil ik dus niet; ik wil iets hebben dat er voor zorgt dat die lampjes eventjes aanblijven, een minuutje of zo; mijn wagentje staat thuis binnen en dat is te weinig licht daarbinnen
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167997Bericht schoapke »

Druk schakelaar in de deur die aangaat als de deur open gaat. En een binnen verlichting relais dat het licht nog even aan laat als de deur weer dicht is.

Bosch relais binnenverlichting
€ 5,00
http://link.marktplaats.nl/m1239792646? ... ialbuttons" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 167998Bericht R4F6GTX Automaat »

dat bedoel ik. dank je
nu zo'n ding zoeken want ik koop niks meer per post; eerder geprobeerd, krijg ik nooit iets; post verrekt om aan te bellen, al ben ik thuis, ze gooien altijd een briefje in de bus dat het bij de buren ligt maar die weten van niks dus, nee, geen post pakjes meer hier.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168009Bericht Rudolf2 »

Dat relais moet je ook zo bij de autodelenboer kunnen halen. Of op de sloop. Even navragen bij die twee opties en je weet meer.

Rudolf
lordje
Berichten: 668
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168018Bericht lordje »

Het moet wel een r4 blijven hoor.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168019Bericht R4F6GTX Automaat »

waarom moet dat?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168029Bericht schoapke »

Komt er bij mij straks ook een in.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168056Bericht R4F6GTX Automaat »

weer iets nieuws... toch wel weer een paar dagen zonder problemen kunnen rijden, nu weer iets nieuws... fijne dag weer, alles lukt niet zoals gepland. vanmiddag zou ik in mijn werkplaats aan een project verder gaan, dus de benodigde delen ervoor gehaald en weer lekker naar de werkplaats om de rest van de dag aan het project verder te gaan (niks R4). daar de auto binnen gezet, (waarom niet?), lampen aan, radio aan, eerst soep op het fornuis gezet zodat dat vast kon opwarmen. Ik pak de slijptol en zet m aan: Bam! alle stroom weg. Aardlek eruit. Kan gebeuren, niks aparts. Wel apart want de werkplaats zit op een aparte stroomgroep dat van het huis komt die ook een aardlek heeft en dus die lag er ook uit; die van het huis is gevoeliger dus beide liggen er uit. dit moest eigenlijk andersom zijn en dat zou een keer geregeld worden door degene die de boel verhuurd maar was duidelijk dus nog steeds niet gedaan. Ik kon die van het huis dus niet aanzetten want die mensen waren er niet; ik had ze gebeld en waren niet voor 21.00 u afgewerkt en dus voorlopig niet thuis. tja, dan maar wat anders gaan doen. Ik zou iemand vroeg in de avond ophalen dus ik kon nog niet naar huis. kan wel maar dan ben ik meer een taxibedrijf en dat zag ik ook niet zitten dus maar bij iemand in de buurt wat anders gedaan. daarna naar die persoon die ik zou ophalen maar aangezien ik nu verder weg was als eerst wist ik niet precies hoe lang ik erover zou doen dus ik was ruim een half uur te vroeg. aangezien ik daar niet naar binnen kon ben ik maar op de parkeerplaats wezen wachten in mn autootje. Motor aan, kachel aan, om het een beetje warm te houden.Dat dacht ik tenminste maar er kwam kouwe lucht uit. alles stond toch open en hoe het moet maar hij had er geen zin in. Als ie rijdt is de lucht ook niet echt warm maar aangezien ik dat meestal niet nodig heb (ikzelf ben dubbel geïsoleerd) heb ik er nooit naar gekeken. maar als ik niet rij is het dus niet goed. water niveau is prima. slangen voelen wel goed warm aan; lekt ook geen koelwater, kachelradiatortje misschien?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 168063Bericht R4F6GTX Automaat »

alles wat moet wordt warm, alle slangen, kachelradiator, maar er komt geen warme lucht uit de daarvoor bestemde openingen, alleen kouwe lucht; als ik de ventilator aan doe hoor ik 'm wel draaien maar er blaast niks. de knop staat wel op "aan" maar 't doet vrijwel niks. de voorruit beslaat niet dus er komt wel wat lucht maar niet genoeg. Ik zal eens de boel moeten openhalen om te zien wat het probleem is. de boel moet toch eens los want de ruitenwissermotor/mechaniek maakt zo'n rare herrie; doe ik binnenkort wel eens...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Sven5AT
Berichten: 60
Lid geworden op: di jul 07, 2015 7:01 pm

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 169180Bericht Sven5AT »

Heb nog een kachel unit staan . Zat in een partijtje onderdelen
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 169181Bericht R4F6GTX Automaat »

mooi, maar ik heb er inmiddels een stuk of vier staan(liggen),van een verhuizing,maar ik heb nog geen zin om te boel te gaan demonteren...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Nieuw project, F6

Bericht: # 170131Bericht R4F6GTX Automaat »

misschien nu de kachel maar eens uit elkaar gaan halen om te kijken waarom ie niet warm wordt... altijd maar uitgesteld maar het gaat wel tijd worden dat ik er iets aan ga doen. voor je het weet is het weer nodig...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie