ventnietlator
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Die van mij was ook kapot (thermocontact, zit onder in de radiator). Ik had er toevallig nog een liggen. Die heb ik op een lampje aangesloten en in kokend heet water gelegd, na een paar seconde ging het lampje aan, daarna af laten koelen en na enkele minuten ging het lampje weer uit. Ik weet niet precies de temperatuur waarbij de ventilator behoort aan te slaan, maar als je water kookt, van het fornuis haalt, thermocontact erin, dan moet ie toch echt gaan schakelen. Schakelt hij niet, dan is het thermocontact waarschijnlijk kapot.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rodeo4 op 2003-03-14 16:57 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rodeo4 op 2003-03-14 16:57 ]</font>
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: zo jan 26, 2003 2:00 am
- Locatie: Vorselaar,.. Belgie
Precies.
Maak een stoer schakelaartje en bouw een echte temperatuurmeter in. Bedien je hem zelf en heb je alles onder controle, zoals dat hoort bij een machine.
Daarentegen, je komt aan de authenticiteit van de auto. Puriteinen moet natuurlijk niets van dat soort hobbyisme hebben. Een goed werkend thermocontact werkt ook.
Maak een stoer schakelaartje en bouw een echte temperatuurmeter in. Bedien je hem zelf en heb je alles onder controle, zoals dat hoort bij een machine.
Daarentegen, je komt aan de authenticiteit van de auto. Puriteinen moet natuurlijk niets van dat soort hobbyisme hebben. Een goed werkend thermocontact werkt ook.