SLEUTELDAG in MIDWOUD

Nieuws over de (altijd gezellige) evenementen van de Renault 4 Club

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando, evenementencommissie

Plaats reactie
carelhj
Berichten: 199
Lid geworden op: ma feb 08, 2010 10:29 pm
Locatie: hattem

SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167091Bericht carelhj »

Aan alle sleutelaars,

Binnenkort is het weer zover.
De sleuteldag in Midwoud op zaterdag 4 november bij garage Keijzer aan de Midwouderdorpsstraat 44.
Ideale gelegenheid om je R4 weer klaar te maken voor de winter.
Opgave graag met vermelding van type wagen en de zaken waar je aan wilt werken.
Leo Stolk doet zoals altijd de technische begeleiding.

Start om en nabij 10 uur en einde zoals gebruikelijk tegen een uur of vier.

groet van Carel
als je alleen een hamer hebt, lijkt alles op een spijker
Jochem de haas
Berichten: 40
Lid geworden op: zo mei 21, 2017 9:19 am

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167092Bericht Jochem de haas »

Moet je lid zijn vd club voor deze sleuteldag of kan je hier zo bij langskomen na opgave ?
Floris_4GTL
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jun 14, 2017 10:37 am

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167277Bericht Floris_4GTL »

Hoi,

Over twee weken rijd ik mijn 4tje naar Frankrijk voor de overwintering. Ik zou echter graag nog enkele zaken gedaan willen hebben: olie verversen, koelvloeistof verversen en de oorzaak achterhalen van het rammelen aan de achterkant (schokdempers?). Kan ik daarvoor op de sleuteldag terecht en hoe kan ik me daarvoor aanmelden (ben lid van de club)? Ik heb de auto pas een paar maanden en heb nog weinig sleutelervaring.

Groet,

Floris
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167278Bericht JelleP »

Floris, lees dit maar even (even op het pijltje rechts klikken om het blokje met info open te klappen):
http://www.r4club.nl/agenda/sleuteldag-in-midwoud/" onclick="window.open(this.href);return false;

wat jij noemt lijken mij prima klusjes voor op de sleuteldag.

Ik wil zelf ook wel komen, maar weet nog niet of het lukt. Mijn auto staat momenteel zonder waterpomp en dan kom je niet zo enorm ver :roll: helaas niet zoveel tijd deze week om er mee verder te gaan. Misschien meld ik me later in de week nog aan maar ik vrees van niet. Had graag de achterremmen weer eens open gemaakt om eindelijk dat gepiep eens op te lossen.
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
Floris_4GTL
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jun 14, 2017 10:37 am

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167279Bericht Floris_4GTL »

Top, bedankt voor je reactie. Aangemeld. Rijden er meer vanuit Utrecht die kant uit?
carelhj
Berichten: 199
Lid geworden op: ma feb 08, 2010 10:29 pm
Locatie: hattem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167282Bericht carelhj »

Hallo Floris,

Ik heb inmiddels via de mail op je aanmelding gereageerd.
@ Jelle: ook vervangen van een waterpomp is een leuke klus voor de sleuteldag!

groet van Carel
als je alleen een hamer hebt, lijkt alles op een spijker
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167285Bericht JelleP »

carelhj schreef: @ Jelle: ook vervangen van een waterpomp is een leuke klus voor de sleuteldag!
Zeker :D Maar de defecte waterpomp ligt al naast me op tafel en al het oude koelmiddel in een jerrycan. Hij liep zo stroef dat de v-snaar dreigde te knappen. Als de afstand nou te duwen was :P
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
carelhj
Berichten: 199
Lid geworden op: ma feb 08, 2010 10:29 pm
Locatie: hattem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167288Bericht carelhj »

Hoi Jelle,

was er nu maar een sleuteldag in Utrecht!

groet van Carel
als je alleen een hamer hebt, lijkt alles op een spijker
Gebruikersavatar
BobvH
Berichten: 13
Lid geworden op: di mar 03, 2015 12:26 am

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 167289Bericht BobvH »

Hoi Carel,
Ik kom graag naar de sleuteldag in midwoud.
Er ligt al een jaar een elektronische ontsteking te wachten op inbouw en dat kan nu mooi gebeuren.
Groet,
Bob
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171209Bericht JelleP »

In mijn agenda staat dat zaterdag 3 november een sleuteldag is in Midwoud, klopt dat? Ik weet ook niet waar ik het vandaan heb. Of is het vervangen door die in het Kwartier?
Gebruikersavatar
Quatro lata
Berichten: 284
Lid geworden op: vr feb 19, 2010 10:54 pm

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171248Bericht Quatro lata »

Er is geen sleuteldag in Midwoud op 3 of 4 november 2018.
Wel in Beneden Leeuwen bij het clubhuis.
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171252Bericht JelleP »

Oké jammer, maar bedankt voor de reactie!
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171268Bericht Jan1962 »

Stond in de agenda in de Vrijbuiter nr 107, met tussen haakjes "onder voorbehoud".
Kennelijk is het niet door gegaan. Op de agenda van de website vindt je meestal de juiste informatie.
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171274Bericht JelleP »

Zal wel te weinig animo zijn geweest. Ik meld me ook vaak pas laat aan. Ik snap ook wel dat het logistiek een stuk makkelijker is om de sleuteldagen te verplaatsen naar B-Leeuwen, als ik zie wat de ondersteunende vrijwilligers elke keer moeten meeslepen, maar de sleuteldagen op locatie zijn vaak dichterbij (zoals Hillegom voor mij) en dan is de drempel wat lager als je niet ruim 2 uur op een dag snelweg hoeft te rijden in een R4 :) Ik kom wel een keertje langs bij het Kwartier, ik kom daar veel te weinig.
rene 1962
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jun 13, 2004 2:00 am

Re: SLEUTELDAG in MIDWOUD

Bericht: # 171317Bericht rene 1962 »

Helaas was het niet doorgaan van de sleuteldag in midwoud niet goed gecomuniceerd...

Ik ben er heen gereden naar aanleiding van de tekst op het forum: onder het kopje van magazijn _ sleuteldagen.
Hierbij is geen opmerking over onder voorbehoud geplaatst. Hieronder de tekst zoals deze op het forum staat:


•3 november :Sleuteldag in Midwoud - Noord Holland,
November komt er weer aan en dus ook de sleuteldag bij Garage Keijzer te Midwoud. Bij uitstek de gelegenheid alles tip top in orde te maken voor de winter. Niet vergeten even aan te melden, zodat we een goeie inschatting kunnen maken voor het aantal mensen dat komt. Vermeld bij je aanmelding alsjeblieft je sleutelwens voor die dag, zodat we ook op technisch gebied kunnen inschatten wat er kan of niet kan en je hierover eventueel ook kunnen adviseren.
Verdere info:
Aanvang 10 uur, einde 1600 uur
Bijdrage €10 per wagen. Kijken kost niks.
Lokatie: Garage Keijzer Midwouder Dorpsstraat 44 in 1679 GC Midwoud
Koffie en thee wordt verzorgd. Lunch zelf meenemen

Opgave via sleuteldag@r4club.nl


de opgave via de email gedaan maar deze werkt niet: het adres veranderd dan in sleuteldagen@r4club en mails komen terug, want link werkt niet. Ik kan mij ook voorstellen dat net als ik meerdere mensen zich via dit e.mail adres hebben aangemeld maar geen antwoordt hebben gekregen.

Ik vind het jammer dat deze dagen blijkbaar zijn gestopt, Benedenleeuwen is niet voor iedereen centraal gelegen.
Net als Jelle heb ik veel plezier gebruik gemaakt van de garages die zich hiervoor open stelden.
Ik begrijp dat het regelen van één of meerdere mensen van de club lastig is om de leden die hulp nodig hebben bij begeleiden van sleutelaars.
Misschien is het een idee om deze begeleiders een redelijke onkosten vergoeding te geven. Door de kosten die de leden moeten betalen om die dag van de garage faciliteiten te gebruiken te verhogen. De vergoeding die de sleutellaars nu moeten betalen is immers laag.
Dus een hogere vergoeding om de begeleiders te verleiden om toch het land in te trekken?
Een brug huren bij een doe het zelf garage is vaak al €10 per uur.
Misschien iets om over na te denken?
Plaats reactie