Koplamprand of koplamp

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjon1991
Berichten: 40
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 4:57 pm
Locatie: Nijkerk

Koplamprand of koplamp

Bericht: # 149134Bericht Sjon1991 »

Volgende week moet het 4tje weer gekeurd worden, dus alvast wat puntjes aan het nakijken.
Helaas blijkt de koplampverstelling aan de linkerkant niet te werken. Er zat ook al een rare grote schroef ingedraaid, dus de grille er af gehaald om te kijken hoe dat zit.

Schijnbaar was het stukje waar het normale schroefje in zit al eens afgebroken, en vond de vorige eigenaar het voldoende om er een blokje met dikke schroef achter te zetten. Oke, hij blijft nu wel op z'n plaats zitten, maar is niet meer te verstellen.

Nu is de vraag of dit één geheel is met de koplamp of is dit een losse ring? Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden.

Afbeelding

Afbeelding
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Koplamprand of koplamp

Bericht: # 149135Bericht Tweety »

"t is 1 geheel met de koplamp(spiegel) maar ik vind 't ook een beetje zonde om 'm daarvoor te vervangen. misschien dat je met een boutje en wat moertjes wat kan doen, 't hoeft tenslotte alleen goed afgesteldt te worden, maar niet dagelijks....
Gebruikersavatar
Sjon1991
Berichten: 40
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 4:57 pm
Locatie: Nijkerk

Re: Koplamprand of koplamp

Bericht: # 149136Bericht Sjon1991 »

Oke, dan maar eens kijken of ik hem op deze manier nog goed krijg. Hopen dat het geen afkeurpunt gaat worden! In ieder geval bedankt voor je reactie! :D Dat maakt het weer duidelijk.
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Koplamprand of koplamp

Bericht: # 149146Bericht Tweety »

Als ie goed staat hoeft er niks veranderd te worden..
Plaats reactie