TL > GTL

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gast

Bericht: # 14073Bericht Gast »

Weet iemand of het mogelijk is om van een GTL 83 en een TL 86 1 auto te maken. Zijn net aan het sleutelen en heb al wel wat verschillen gezien in de binnenschermen.
Is het mogelijk om het chassis van de GTL te gebruiken en daar de carrosserie van de Tl over heen te plaatsen.

Ook evt. ander tips die van pas komen zijn van harte welkom.

Sander
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 14076Bericht Ron »

Als je alle spullen hebt dan past bij mijn weten alles. Moet zonder al te veel problemen mogelijk zijn. Het is niet zo dat het niet kan namelijk.
Ik geloof dat je remmenzooi even aandacht behoeft. En je traverse. En wellicht je motorkap en je radiateur. En misschien zie ik wel een heleboel over het hoofd...


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-01-28 20:50 ]</font>
Gast

Bericht: # 14103Bericht Gast »

In ieder geval bedankt voor je reactie Ron! We gaan het dus maar gewoon proberen en we zien wel waar het schip strand! Beide auto;s zijn in ieder geval helemaal compleet en we hebben nog vele F6 onderdelen ligeen waaronder een motor met 65.000 op de teller!

Mocht iemand nog wat bedenken, hoor ik het graag

Sander
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 14107Bericht Bauke »

Vroeg op man, ben je erg nieuwsgierig of werk je in de nachtploeg? rond die tijd moet k niet aan een beeldscherm denken, maar goed.
Is het niet een optie om de auto die het grootste gedeelte zal gaan "leveren" met iemand te ruilen tegen een model waarvan wel alles past? misschien een stom idee, maar het zou zonde zijn als je twee afgelikte boterhammen in je garage hebt staan en het je heel veel tijd en geld gaat kosten.
Gast

Bericht: # 14122Bericht Gast »

Gewoon vroeg op, en ook geen eigen PC dus ben afhankelijk van mijn collega's computer. Moet er bij vertellen dat de 2 auto's van mijn vader zijn en hij het leifste wel van deze twee een goede wil maken. Maar ik kan het hem wel een keer voorstellen natuurlijk.

Bedankt Sander
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 14123Bericht Goof »

Sander, we zouden het erg fijn vinden als je jezelf even registreerd, wel zo makkelijk, ook voor jou, want dan hoef je je posts niet telkens te ondertekenen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
SanderW
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 28, 2003 2:00 am
Locatie: Raalte

Bericht: # 14138Bericht SanderW »

Bij deze!

Ga nu snel terug naar de garage om weer te knutselen aan de 4tjes!
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 14144Bericht Ron »

First things first.
Plaats reactie