en nu

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 172
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 2:00 am
Locatie: Zeist

Bericht: # 14043Bericht Tommy »

bedankt voor alle vorige tips het probleem is alleen net wat groter geworden nl. hij is afgekeurd oa rotte balk alleen de vorige kluns heeft omdat hij geen aanhechtpunt kon vinden op de achteras bevestiging gelast, er moet in ieder geval een nieuw stuk balk tussen, zelf gaat dit niet lukken, wie kan dit wel, mag wel wat kosten maar niet te belachelijk worden. eventueel goede garage, waar ik snel terecht kan. alvast bedankt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tommy op 2003-01-27 13:15 ]</font>
Gebruikersavatar
Tommy
Berichten: 172
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 2:00 am
Locatie: Zeist

Bericht: # 14044Bericht Tommy »

ik wilde nog even kwijt dat ik me nu echt beroerd en verdrietig voel, ik haat roest en oxidatie uit de diepste spelonken van mijn hart.
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 14045Bericht an3s »

Ik weet niet waar je woont maar hier in delft zit een lasser die volgens het 'niet mooi, wel goed vast en niet duur' principe werkt. Moet je zeker niet heengaan als je een auto echt wilt restaureren maar als je je bijna total-loss tegen een aanvaardbare prijs nog een tijd in leven wilt houden moet je bij hem zijn.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 14077Bericht Ron »

Wie is die goedkoop-daarna-naar-de-sloop lasser?
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 14079Bericht an3s »

Piet Boekee oftewel 'Mobiele Lasservice Delft'. Hij levert heel behoorlijk laswerk voor een goede prijs. Hij doet het voor dat geld alleen niet bijzonder mooi. Maar als Piet de boel last heb je daar de eerste 3 a 4 jaar echt geen last mee.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Plaats reactie