Weet iemand of de (benzine) vulhals van een F4 hetzelfde is als van een F6?
Ik begrijp dat die van een F4 en een GTL niet hetzelfde zijn volgens:
viewtopic.php?f=1&t=10897&p=108011&hili ... ls#p108011" onclick="window.open(this.href);return false;
Van een F6 en GTL zijn in ieder geval verschillend hoorde ik, maar of F4=F6?
Vulhals F4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Vulhals F4
Hm...
Van mijn F6 was het metalen gedeelte waar je de rubberkraag op zet ovaal van vorm.
Het rubber was ook ovaal, dus...
Bij mijn F4 is 'ie rond... rubberkraag dus ook...
Misschien dat er nog meer verschillende uitvoeringen zijn ?
Even de reacties afwachten...
Van mijn F6 was het metalen gedeelte waar je de rubberkraag op zet ovaal van vorm.
Het rubber was ook ovaal, dus...
Bij mijn F4 is 'ie rond... rubberkraag dus ook...
Misschien dat er nog meer verschillende uitvoeringen zijn ?
Even de reacties afwachten...
Wie het kleine niet eert, ...koopt geen pony, ...maar 'n peerd...
- Hanz
- Berichten: 3133
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Re: Vulhals F4
De suggestie in dat topic dat F4 en GTL een verschillende vulhals zouden hebben lijkt me een broodje aap, iig voor de types >1983. De hele pijp bestaat uit 3 stukken waarvan de onderste twee sowieso voor alle typen hetzelfde zijn (de onderste zit trouwens aan de tank vast). Van het bovenste deel lijken wel verschillende versies te bestaan waarvan het verschil ?misschien? wordt bepaald door het aansluitpijpje voor de retourslang. Het lijkt me dat de verschillende versies gewoon uitwisselbaar zijn.
Dus nee, de vulhals van de F4 is hetzelfde als die van de F6. Misschien dat je, zoals ervaar.R4 zegt, een ander rubber nodig zou kunnen hebben; daarvan zijn er sinds 1983 twee versies van geweest, maar die werden beiden op zowel F4 als F6 gemonteerd.
Dus nee, de vulhals van de F4 is hetzelfde als die van de F6. Misschien dat je, zoals ervaar.R4 zegt, een ander rubber nodig zou kunnen hebben; daarvan zijn er sinds 1983 twee versies van geweest, maar die werden beiden op zowel F4 als F6 gemonteerd.
Re: Vulhals F4
Harry (Velthuis) gaf het ook al aan, GTL had een ronde aansluiting en de F6 een ovale, wat ervaar.r4 dus ook bevestigd.
En er zat een bepaalde hoek in na de opening volgens Harry.
Geloof dat Roberto nu de foto's van Harry vergelijkt met de rotte hals van mijn F4.
En er zat een bepaalde hoek in na de opening volgens Harry.
Geloof dat Roberto nu de foto's van Harry vergelijkt met de rotte hals van mijn F4.