Hallo allemaal,
In mijn verzameldrift voor onderdelen kom ik nog wel eens wat tegen op marktplaats en E-bay.
Maar zou iemand mij het verschil uit kunnen leggen tussen de de achter schokbrekers van een gewone R4 en die van een F6 en waar zit hem het prijsverschil in als ik ze nieuw koop bij de reguliere auto-onderdelen handel.
bedankt zovast,
Robert
Achter schokbrekers F6
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- harbourseal
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
- Locatie: Breda
- Contacteer:
Achter schokbrekers F6
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Re: Achter schokbrekers F6
Hoi Robert,
voor zover ik weet is de vering van de F6 wat zwaarder uitgevoerd dan die van de 4, dus waarschijnlijk ook zwaardere schokbrekers. Let overigens er wel op dat het een dubbelwerkende set moet zijn (in- en uitverend)
Rudolf
voor zover ik weet is de vering van de F6 wat zwaarder uitgevoerd dan die van de 4, dus waarschijnlijk ook zwaardere schokbrekers. Let overigens er wel op dat het een dubbelwerkende set moet zijn (in- en uitverend)
Rudolf
Re: Achter schokbrekers F6
De F6 schokbreker is intern voorzien van een extra veer; deze schuift bij demontage dus direct uit (irritant als je hem weer wil monteren, je moet hem dan eerst samendrukken en zekeren met een touw of zo).
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd