bevestiging radio-unit

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

job erps r4
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 18, 2002 2:00 am
Locatie: zutphen

Bericht: # 12763Bericht job erps r4 »

maar even echt serieus, hebben jullie niet een andere manier om die radio-unit vast te zetten??? Zonder dat ik moet gaan KLOTEN met een soldeerbout of een kromme boor?
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 12764Bericht Jan-Geert »

VASTKITTEN !!
job erps r4
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 18, 2002 2:00 am
Locatie: zutphen

Bericht: # 12766Bericht job erps r4 »

op zon klein stukje plastic houd dat toch nooit!!
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 12767Bericht Ron »

Iets wat trilt vastmaken op plastic wat trilt is kloten. Iets nog een keer vastmaken op dezelfde plek is nog meer gekloot en alles wat je doet om die unit tóch weer vast te maken zal toch weer op gekloot lijken denk ik. Laten we het eufemiseren : ... leidt tot creativiteit.
Ben benieuwd.

Mijn radioconsole zit aan beide kanten met een strip vast over de tapeindjes die uit je schutbord steken waar de verwarmingsunit ook aan vast zit.
Kan je daar geen alu-strip naartoe bouwen?
Ik was toen flink aan het kloten maar het zit nog wel.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-01-01 21:50 ]</font>
job erps r4
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 18, 2002 2:00 am
Locatie: zutphen

Bericht: # 12769Bericht job erps r4 »

Het moet toch niet zoooo moeilijk gezocht worden. Gewoon iets dat het gat opvult, schroef indraaien en klaar.........Maar wat moet in dat gat????
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 12805Bericht Ron »

Beetje polyester? Is te hard denk ik. Kneedbaar hout, en dat een beetje rondom boetseren?
Kit die keihard wordt?
Neh, is toch allemaal gepruts hè?

Anders maar een maagdelijke kachelbak veroveren en dan opnieuw beginnen?

Andersoortige console scoren?
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 12806Bericht Folkert »

Een houten bakkie maken en die met slotbouten door het dak monteren (sorry, nooit foto's van gemaakt...)
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 12818Bericht Ron »

Wordt het zwaartepunt iets te hoog in de plus op de Z-as, en voor je het weet lig je ondersteboven...
Maar slotbouten door je dak... tsk tsk tsk.
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 12824Bericht Goof »

dat was dus de reden dat die 4 van Folkert met de pootjes omhoog ging. :lol:
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 12830Bericht jbeekmann »

hey, misschien kun je er gewoon nog grotere schroeven indraaien. Plaatschroeven (die dingen die sommige mensen parkers noemen, geen multischroeven, die hebben een grovere draad) bestaan tot 5 mm dikte, dat was bij mij voldoende om goed vast te houden. Neem ook lange, een cmtje of 5 a 6. Als je nog dikker wilt kom je uit op houtdraadbouten (fretbouten), maar waarschijnlijk is daar de draad te grof van. Dat epoxyverhaal is trouwens, bij een te groot gat ook zo gek nog niet. Van Bison bestaat er universeel epoxy stick. Een worst met twee componenten. Afsnijden, kneden, om dat gat boetseren, meteen console ertegenaan en schroeven... in en uit, in en uit, in en uit, in en uit.... na pakweg vijf min. heb je je eigen schroefdraad gecreëerd...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 12894Bericht Folkert »

Als tegengewicht had ik nog een versterker onder de ene stoel en een basbox onder de andere stoel....
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 12917Bericht Goof »

Op 2003-01-03 08:29, schreef jbeekmann:
hey, misschien kun je er gewoon nog grotere schroeven indraaien. Plaatschroeven (die dingen die sommige mensen parkers noemen, geen multischroeven, die hebben een grovere draad) bestaan tot 5 mm dikte, dat was bij mij voldoende om goed vast te houden. Neem ook lange, een cmtje of 5 a 6. Als je nog dikker wilt kom je uit op houtdraadbouten (fretbouten), maar waarschijnlijk is daar de draad te grof van. Dat epoxyverhaal is trouwens, bij een te groot gat ook zo gek nog niet. Van Bison bestaat er universeel epoxy stick. Een worst met twee componenten. Afsnijden, kneden, om dat gat boetseren, meteen console ertegenaan en schroeven... in en uit, in en uit, in en uit, in en uit.... na pakweg vijf min. heb je je eigen schroefdraad gecreëerd...
Ik heb die van mij net langs het gaatje in het plastic geschroefd met een supertex, oftewel, een zelfborende schroef. Zit zo vast als een huis.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Plaats reactie